środa, 6 sierpnia 2014

99.

Hej!

Ostatnio dostałam propozycję od wydawnictwa Colorful Media zrecenzowania specjalnego numeru czasopisma English matters poświęconego modzie. Zgodziłam się bez namysłu, ponieważ od kiedy skończyłam liceum moja styczność z językiem angielskim spadła do minimum. Czytanie w języku obcym jest dobrym sposobem na naukę bądź "szlifowanie" języka. W gazecie znajdziemy ciekawe artykuły a obok nich wyjaśnione poszczególne słówka, które mogłoby sprawić nam trudności w tłumaczeniu. Na samym dole zamieszczę listę tematów w wydaniu 9/2014. Miłej lektury! :)












13 komentarzy:

  1. nie znam tego magazynu:P

    ps. a u mnie? NIETYPOWE #SELFIE NA BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, swietna propozycja:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten magazyn

    OdpowiedzUsuń
  4. hm nie wiedziałam, że mamy coś takiego w kioskach. zaciekawił mnie artykuł o Maff. Ogólnie kupiłabyś następny numer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie słyszałam o tej gazecie dopóki nie dostałam propozycji jej recenzji :) Jak najbardziej, podoba mi się to, że na końcu każdego artykułu wyjaśnione są najważniejsze słówka a czytając wchodzi nam też do głowy prawidłowa budowa zdań :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. W Empiku bądź w sklepie internetowym: www.kiosk.colorfulmedia.pl

      Usuń
  6. ale ładnie wyglądasz :)
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :) świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam nigdy o tym magazynie :)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam magazynu. Bardzo ladnie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje sie ze to fajna opcja - zwłaszcza z tymi słówkami branzowymi na końcu artykułu. czasem naprawdę zachodzę w głowę jak będzie brzmieć anglojezyczny odpowiednik jakiejś części stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio dorwałam ten magazyn po długich poszukiwaniach w empiku i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń