środa, 23 lipca 2014

98.

Hej!

Ostatnio miałam trochę rzeczy do załatwienia i przez to zaniedbuję bloga (a miałam we wakacje pisać systematycznie) ale... udało się załatwić salę weselną na termin na którym nam zależało :) Niby to dopiero 2016 rok, ale jako że wybraliśmy maj to niestety dużo osób zaklepuje już salę na komunię. Całe szczęście wszystko póki co idzie zgodnie z planem i oby tak zostało!
Dzisiejszy zestaw to moje łupy z wyprzedaży w Stradivariusie. Biała torebka pasuje do większości letnich zestawów, bardzo dobrze mi się ją nosi a kosztowała około 30 zł. Natomiast spodenki to chyba jeden z lepszych zakupów jakie ostatnio zrobiłam, nie są poszarpane i mają wyższy stan czyli są po prostu idealne :)










Bluzka: Stradivarius
Spodnie: Stradivarius
Torebka: Stradivarius

15 komentarzy:

  1. ale super wyglądasz :) ten zestaw bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do siebie:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne szorty :) super zestaw :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O i tu masz świetną racje! "Moda, w której nie można wyjść na ulicę nie jest modą" SZCZERA PRAWDA! Właśnie tak sobie rozmyślałem, nad pokazami mody, niektóre kolekcje, są beznadziejne, i dziwię się, że są wypuszczane, jak ludzie boją się wyjść w tym na ulicę, ale moda należy także do odważnych... Blog bardzo mi się podoba! Jesteś świetna. Klikam obserwuj, liczę na rewanż! Zapraszam także na mojego bloga: http://www.slavko-p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodenki, cały czas noszę szorty z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba torebka :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny prosty, na co dzień letni look
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw :)

    zapraszam na mojego bloga

    www.niemaamiphone.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodenki są genialne! wysoki stan i atramentowy kolor to strzał w dziesiątkę! lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie proste stylizacje i oczywiście trampki. Zgadzam się z poprzedniczką, że spodenki są naprawdę świetne. Sama niedawno znalazłam fajne modele spodenek jeansowych na http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/spodenki.html#1, ale teraz już pogoda nie dopisuje i nawet nie ma sensu kupować :( Kiedy będą jakieś jesienne stylizacje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałam stronę i faktycznie dużo ciekawych szortów :) Szkoda, że lato się już kończy...
      W połowie września pewnie się już jakieś pojawią, póki co mam zamiar wykorzystać wszystkie ciepłe dni! :)
      Pozdrawiam, Justyna

      Usuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :)

    Zapraszam również do siebie: http://shawsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń