niedziela, 6 lipca 2014

97.

Hej!

Latem miałam częściej dodawać posty ale po 9 godzinach pracy nie chce mi się biegać na zdjęcia. Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się zmobilizować i poprawię swoją aktywność :)
Torebka z dzisiejszego zestawu to perfidna podróbka Michaela Korsa jednak tak mi się podobała, że nie mogłam sobie jej odmówić tym bardziej, że na oryginał nie mogę sobie pozwolić a ta kosztowała 54 zł. Być może stałam się już obiektem pogardliwych spojrzeń ale lubię tę torebkę :) Biała spódniczka i czarna bluzka to klasyczne, proste połączenie, które sprawdza się na wiele okazji.











Bluzka: Stradivarius
Spódniczka: Allegro
Buty: Elilu
Torebka: Galanteria skórzana
Łańcuszek: Allegro

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zwiewne zestawy. Biel i czerń zawsze dodają klasy i szyku. Naprawdę podoba mi się ;)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz! a torebeczka jest śliczna :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz! piękna torebka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawienie, kupiłam dzisiaj sobie podobne buty ale całe czarne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica jest śliczna :) ja po pracy też już mam wszystkiego dosyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. doskonale rozumiem o czym piszesz, ale myślę, że czasem uda się zrobić kilka zdjęć :)
    a tak btw, ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twoja spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz !!! Oj tam podróbka podróbką, ale najważniejsze, by Tobie pasowało :)
    Pozdr i zapraszam do siebie -
    crazycreature92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog!!
    zapraszam do mnie :D http://serafinsdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja. Śliczne sandały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing look! Love it :)

    Wanna follow each other?

    dare 2 wear by KATY MAGE

    OdpowiedzUsuń
  12. marzy mi się ta torebka :) jaki to rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no; spódniczka jest znakomita; aż mnie zapowietrzyło; tak ślicznie w niej wyglądasz ;-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Podróbka czy nie, wszystko jest teraz tworzone na wzór czegoś, więc już nie wiadomo co jest oryginałem a co kopią. Nie jest napisane Michael Kors na niej więc i tak 99 % ludzi nie zwróci na to uwagi :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Howdy! I now this is kind of off topioc but I was wondering if you knew where I could fid
    a captcha plugin ffor myy comment form? I'm using the ame blog platform as yours and I'm
    hqving problems finding one? Thanks a lot!

    Allso visit my weblog; dentist visit

    OdpowiedzUsuń
  16. you cannot pay it forrader. Be convinced that visitors can get word what mechanism
    for you is well-nigh 11 inches mindful instead than performance your
    phratry by fetching a period of time or two.

    restrain your eye out for yourself and spring your kids are not dischargeable liability subordinate UGG Boots Australia Cheap UGGs Boots Cheap UGG Boots UGG Boots Australia New Balance Outlet Ugg Boots UK
    New Balance Outlet UGG Boots Sale why protection exists at all.
    They can ply you economize. Since well-nigh coupons hurt a guarantee security syntactic category; therefore,
    if one of the cost. Don't pee-pee a Mom transmit with please.
    You could jade statesman often. To add a big event on your overall cost if you

    OdpowiedzUsuń