niedziela, 22 czerwca 2014

95.

Hej!

Wczoraj odwiedziłam centrum handlowe z nadzieją na duże wyprzedaże i znalazłam idealną czerwoną koszulę w H&M z kolekcji Conscious. Ostatnia sztuka, mój rozmiar i niestety materiał był zaciągnięty. Tak mi było jej szkoda... No trudno. A wy znaleźliście jakieś przecenione perełki? :)
Białe rurki już na dobre zagościły w mojej szafie, jeszcze nie przekonałam się do połączenia ich z innym jasnym kolorem ale do ciemnych koszul są idealne. Kopertówka to wczorajszy łup z wyprzedaży, jest bardzo pojemna na czym najbardziej mi zależało bo przeważnie do tego typu torebek nie mieści się zbyt wiele.












Koszula: H&M
Spodnie: Mango Outlet
Torebka: Stradivarius
Buty: No name

13 komentarzy:

  1. Pięknie :)
    Zapraszam http://zmienswojemyslenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw, taki prosty, ale urzekający.
    Sama chętnie bym się tak ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nadal poluję na idealne białe rurki :( a Ty wyglądasz świetnie, uwielbiam paski, mam podobną koszulę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie i nieskomplikowanie. Czego chcieć więcej? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tym roku nie ulegam pokusom na wyprzedażach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie, bardzo ładnie wyglądasz w białych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz ładne włosy. Farbowane? Jaki to kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Niestety farbowane a kupuję farbę Matrix kolor 8W :)

      Usuń