czwartek, 19 czerwca 2014

94.

Hej!

W końcu zdecydowałam się na obcięcie włosów. Nie jest to może radykalna zmiana ale końcówek trochę ubyło i czuję się o niebo lepiej! :)
Uwielbiam połączenie czerwieni i granatu a paski to jeden z moich ulubionych wzorów, także motyw marynarski jest mi bardzo bliski. Co roku we wakacje powraca do nas z dużym hukiem w odświeżonym wydaniu. Dzisiaj wybrałam czerwoną spódnicę i bluzkę w granatowe paski a ten strój podkreślają buty, które kupiłam podczas wizyty w Kaliszu i od tamtej pory męczę je niemiłosiernie :)












Bluzka: Monnari
Spódniczka: Allegro
Buty: Oodji 

6 komentarzy:

  1. Świetny fason spódnicy, a do tego paski, które bardzo lubię. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się ten look, i oczywiście duży plus za to, że nie założyłaś szpilek a mimo to buty dobrałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo zestaw wpadł w moje gusta! ślicznie wyglądasz :):*
    zapraszam:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw, marynarskie klimaty, świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, spódniczka ekstra!

    OdpowiedzUsuń