piątek, 6 czerwca 2014

92.

Hej!

Dzisiaj mam dla was kolejnego zwyklaka, rano ubierając się włożyłam na siebie to co akurat było wyprasowane i od razu biegłam na autobus. Wiedziałam, że czeka mnie cały dzień poza domem więc zestaw musiał być wygodny. Wybrałam granatowe spodnie, bluzkę w paski i płaskie buty - niby nic wielkiego ale w takim zestawieniu czuję się przede wszystkim komfortowo. Zdjęcia były robione na szybko telefonem więc przepraszam za jakość :)




Bluzka: Monnari
Spodnie: Mango
Buty: Oodji
Torebka: H&M

9 komentarzy:

  1. świetny zwyklak :D super koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym ubrała taki zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się strasznie podoba torebka :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw,lubię takie,buty też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wygodne zestawy faktycznie są najlepsze do codziennego biegania po mieście :) Twój mnie urzeka swoją prostotą :)

    OdpowiedzUsuń