wtorek, 3 czerwca 2014

91.

Hej!

W niedzielę 18 maja razem z Patrycją z bloga www.wanted-style.blogspot.com miałam okazję brać udział w imprezie organizowanej przez Galerię Tęczę w Kaliszu. Naszym zadaniem było zrobienie 3 zestawów (elegancki, na co dzień/imprezę i sportowy) z kolekcji sklepów Reserved, Tally Weijl, Oodji i Promod. Miałyśmy też opowiedzieć o naszych blogach i trendach na nadchodzący sezon. Mimo wielkiego stresu nie poszło tak źle, jednak nie do końca byłam zadowolona z 2 zestawu. Nie mogłam znaleźć czerwonej bluzki, która ożywiłaby tą stylizację i w pośpiechu wzięłam białą, która za bardzo się zlała z żakietem.
Zdjęcia wykonał Marek Hypki (Blog Wanted Style).











Fot. Marek Hypki (Blog Wanted Style)

A to moje łupy z tamtego dnia :)


8 komentarzy:

  1. suuuuper :)
    zapraszam:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wybieram stylizację z białą bokserką i nadrukiem i tymi spodniami z zameczkami. Jedyne co bym proponowała to zastąpienie ich spodniami ze sztucznej skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miała być stylizacja sportowa więc spodnie ze sztucznej skóry chyba średnio wchodzą w grę i przede wszystkim miałyśmy ograniczony wybór do 4 sklepów :)

      Usuń
  3. obie wyglądałyście świetnie :) gratuluję udziału w takim fajnym wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie :) Gratuluję udziału,świetna sprawa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. to musiała być świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyszłaś : ) Fajna sprawa taka impreza ^ ^

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń