sobota, 31 maja 2014

90.

Hej!

Czarny i biały to jedno z bezpieczniejszych połączeń kolorystycznych a zarazem jedno z moich ulubionych. Żeby nie wyglądać zbyt oficjalnie założyłam baleriny w zwierzęcy wzór. Dzisiejszą odmianą jest fryzura, chyba pierwszy raz od początku prowadzenia bloga macie okazję zobaczyć mnie w innej wersji niż proste włosy lub kitka. Namęczyłam się przy nich strasznie... Nie mam ręki do układania włosów ale jak na moje umiejętności to jestem zadowolona z efektu.















Koszula: Mosquito
Kurtka: Stradivarius
Buty: Allegro
Torebka: Galanteria skórzana

15 komentarzy:

  1. bardzo fajny, prosty i klasyczny zestaw :) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja:) fajna na codzienny zestaw :)
    zapraszam do siebie:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw :) koszula jest piękna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja.;-) Świetne baletki.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, super balerinki:) pięknie wyglądasz w loczkach:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jaką Ty masz niesamowitą urodę i te Twoje włosy <3
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna, zmysłowa i bardzo fajna stylizacja. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbezpieczniejsze i klasyczne połaczenie;-) uwielbiam je - pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Simple and gorgeous look! I love your bag :))

    Kisses, Kali
    http://kalisinspirationboard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń