poniedziałek, 19 maja 2014

87.

Hej!

Dzisiaj w końcu poczułam maj! Skończyły się deszcze i mogłam zrobić zdjęcia na bloga. Do zestawu wykorzystałam eko torbę, którą przetestowałam już na wszelkie możliwe sposoby i cały czas jest jak nowa. Przeżyła już deszcz i nie pofarbowała, ciężkie książki i zakupy też wytrzymuje bez problemu także z czystym sumieniem polecam te torby bo pomimo intensywnego wykorzystywania jest jak w dniu, którym ją dostałam.













Żakiet: Mango
Torba: All bag
Spodnie: H&M
Buty: H&M

11 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie tak świeżo :)
    kocham ten żakiet :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw prosty, elegancki czyli jeden z moich ulubionych. Pięknie się w nim prezentujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. torba jest ekstra :) świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie.ja dodalabym tylko jeszcze jakiś czerwony drobiazg np.gawroszke.

    OdpowiedzUsuń
  5. moje ulubione kolory i ulubiony wzór na torbie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie :) pozdrawiam i zapraszam dzisiaj do mnie na nowy post :
    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się wycięcia przy tej bluzce :) Bardzo ładna marynarka

    OdpowiedzUsuń