sobota, 10 maja 2014

85.

Hej!

Dzisiaj chciałam wam pokazać mój nowy nabytek. Kupno spódnicy maxi chodziło mi po głowie od tamtego lata jednak cały czas wahałam się czy jest to fason dobry dla mnie. Zaryzykowałam przy okazji 20% zniżki w mango outlet i zamówiłam tą, która podobała mi się od dłuższego czasu. Musiałam ją jednak najpierw sporo skrócić bo odpowiedniej długości była dopiero wtedy, kiedy naciągnęłam ją na piersi :) Jeżeli któraś z was jest wysoka i nie może znaleźć dla siebie takiej spódnicy to ten model mogę zdecydowanie polecić.









Kurtka: Stradivarius
Spódnica: Mango
Bluzka: Gatta
Naszyjnik: Top Secret
Buty: H&M

16 komentarzy:

  1. Właśnie ;-). Kolorek obłędny i do tego bardzo fajny naszyjnik ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnica jest boska :) i w dodatku ten kolor:) cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódnica :) bardzo fajnie ją połączyłaś ze skórą ;)
    http://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz:) spódnica ma śliczny kolor:)

    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska stylówka <3
    Spódnica bardzo Ci pasuje ;)

    + kiedy wyniki konkursu ;* ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Wyniki są w poście konkursowym :)

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz w tej spódnicy, bardzo pasuje w połączeniu z ramoneską ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica ma piękny kolor! :) Ja cały czas się waham między maxi spódnicą a maxi sukienką i żałuję bardzo, że w zeszłe wakacje nie kupiłam maxi sukienki z rozcięciem w H&Mie... liczę, że w tym roku będzie coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódnica ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw - kontrast spódnicy robi swoje. poza tym masz śliczne oczy. podsumowując według mnie świetnie zestawiłaś spódnicę z całą resztą, efektownie i kobieco. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka mia piękny kolor :)
    lubię takie połączenia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw, super wygląda ta kurtka ze spódnicą

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna ta długa czerwona spódnica!

    http://outfitbybenit.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń