piątek, 2 maja 2014

82.

Hej!

Przed białymi spodniami broniłam się kiedyś rękoma i nogami aż nie zobaczyłam na jakimś blogu jak fajnie wyglądają z granatem. W sklepach stacjonarnych nie mogłam znaleźć żadnych, które dobrze na mnie leżały więc zaryzykowałam i zamówiłam na stronie mango outlet. Bardzo lubię ciuchy z mango, są według mnie dobre jakościowo a dodatkowo na stronie outlet mają przyjemniejsze dla oka ceny.
Przypominam o konkursie KLIK.











Żakiet: Reserved
Spodnie: Mango 
Bluzka: Stylepit
Buty: No name
Torebka: Galanteria skórzana 


15 komentarzy:

  1. Biel i granat stanowią fajne połączenie, też się broniłam bardzo przed białymi spodniami ale na lato na pewno jakieś kupię, szorty już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Biel z granatem oraz z czerwienią to bezpieczna,elegancka klasyka
    muszę zerknąć do Mango,również lubię ich ciuszki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow stylizacja prezentuje się jak dla mnie genialnie:) a na taki żakiet mam ochotę zapolować podczas zakupów:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. :) Chciałabym się dobrze czuć w białych spodniach bo stylizacje z nimi są MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz świetnie w tych spodenkach a z granatem to już w ogóle świetnie się w nich prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O przypomniałaś mi o mango outlet, dawno tam nie zaglądałam. Co do białych spodni- to dla mnie podstawa garderoby w okresie wiosenno-letnim:).
    A Twoje połączenie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna torebka dla mnie :D Zakochałam się w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle wszystko ze sobą kapitalnie zestawione. Tak, tak, tak! ^ ^

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny klasyczny zestaw, świetna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie causalowo:)


    ps. a u mnie? BATMAN na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny zestaw, klasyka zawsze w modzie
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie; tylko mi brakuje z jednego zdjęcia bez marynarki ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez marynarki źle się czułam, taka cała biała :)

      Usuń