poniedziałek, 28 kwietnia 2014

81.

Hej!

W sobotę bawiłam się na weselu i jak na moją słabą formę (niestety moda bycia FIT, healthy food itp. mnie nie dotknęła i mam wrażenie, że jeszcze długo nie będziemy za sobą przepadać) to chyba trochę przesadziłam. Nabawiłam się zakwasów, które skutecznie uniemożliwiają mi dzisiaj sprawne poruszanie się dlatego żeby ułatwić sobie życie wybrałam płaskie, komfortowe obuwie do tego koszulka z napisem "Dreams don't work unless you do", czerwona marynarka i zestaw gotowy.
Jeszcze mam małą niespodziankę ale to na sam koniec :)












Bluzka: All Bag
Marznarka: Mango
Spodnie: Bershka
Buty: No name
Torebka: H&M

A teraz...
Zapraszam na konkurs :)
Do wygrania są Eko torby w pepitkę. Zasady są bardzo proste:
1. Polubić na facebooku All Bag KLIK
2. Polubić na facebooku moją stronę KLIK
3. W komentarzu napisać dlaczego lubisz eko torby. Nie muszą to być poematy na ich cześć, wystarczy krótkie zdanie a torba może być Twoja.
4. W komentarzu podać imię i pierwszą literę nazwiska.

Konkurs trwa do 05.05.2014 do godziny 00.00. Wygrywają 3 osoby.
Powodzenia!



Zwycięskie komentarze:

1. Lubię torby eko, bo są nie tylko przyjazne dla środowiska, ale i uniwersalne: potrafią być i ciekawym dodatkiem do stylizacji, i torbą na zakupy, można je prać do woli bez obaw o ich zniszczenie ;) Najczęściej towarzyszą mi podczas wypraw do biblioteki, książki + eko torba to duet doskonały :)
Basia "I." L. :)


2. Torby ekologiczne lubię z wielu powodów. Przede wszystkim są bardzo wygodne i trwałe. W torebce zajmują niewiele miejsca i nie szeleszczą. Co więcej w mieszkaniu nie mam prawie foliowych reklamówek tylko torby ekologiczne i nie robi się bałagan. Oczywiście najważniejszym jest to, że są one bardzo dobre dla środowiska.
Ania P.


3. Wioleta R.
Lubię eko-torby ponieważ noszenie zakupów w siatkach i zrywkach to jednym słowem obciach. Pokazujemy tym, że nie szanujemy przyrody, nie zważamy na liczne apele, które nawołują do porzucenia plastikowych siatek na rzecz eko-toreb. Poza tym o wiele lepiej wygląda się wracając z zakupów z jakąś lianą torbą z ciekawym nadrukiem niż siatami, w których lada moment urwie się rączka.

Zwycięzców proszę o kontakt: justyna94@autograf.pl


30 komentarzy:

  1. Rewelacyjna marynarka,kolor idealny dla Ciebie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka z tshirtem swietnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja pochwalę koszulkę i torebkę ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna marynarka i świetne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor marynarki, bardzo Ci w nim do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna torba, marynarka super. Cudnie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Preferuję ekologiczny styl życia i na zakupy noszę tylko eko-torby. Pozdrawiam
    Barbara B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakwasy po weselu, no no :D Zabawa musiała być dobra :) Podoba mi się Twój tshirt i oczywiście dziękuję za miłe słowa na moim blogu :) Bardzo się z nich cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię torby eko, bo są nie tylko przyjazne dla środowiska, ale i uniwersalne: potrafią być i ciekawym dodatkiem do stylizacji, i torbą na zakupy, można je prać do woli bez obaw o ich zniszczenie ;) Najczęściej towarzyszą mi podczas wypraw do biblioteki, książki + eko torba to duet doskonały :)
    Basia "I." L. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarka cudownie ożywia tą prostą stylizację - super! ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Torby ekologiczne lubię z wielu powodów. Przede wszystkim są bardzo wygodne i trwałe. W torebce zajmują niewiele miejsca i nie szeleszczą. Co więcej w mieszkaniu nie mam prawie foliowych reklamówek tylko torby ekologiczne i nie robi się bałagan. Oczywiście najważniejszym jest to, że są one bardzo dobre dla środowiska.

    Ania P.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie TAK dla takich outfitów! ^ ^ Marynarka i trampki = najlepsiejsze połączenie.
    Konkurs nie dla mnie niestety xd a na zakwasy najlepszy - jeszcze większy ruch i ćwiczenia : D

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bernadeta B.
    Lubię eko torby za to, że są niezwykle pojemne a to wielka zaleta kobiecej torebki, która musi pomieścić wszystkie jej gadżety i tajemnice

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylvia B.
    Lubię eko torby, za to, że z nimi każde zakupy są udane i w ich wnętrzu mieści się styl i elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Grea shoes an dblazer :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny luzak!!!! super kolory! zachwycam się i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw :) super trampki :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie głębokie teksty na koszulkach :D
    ładnie to wszystko połączyłaś- wygodnie i ładnie.

    A ekotorby lubię za to, że są tanie, lekkie, praktyczne i przede wszystkim- ładne. Mogłabym wydawać tysiące na "chanelkę", a mogę kilkanaście złotych na ekotorbę i nie dość, że przysłużę się środowisku, to nadal będę dobrze wyglądać na ulicy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię eko-torby za to, że są ekologiczne i przede wszystkim mega wygodne i pojemne . Dodatkowo ładnie pasują do różnych stylizacji .

    Marta W.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kamila P.
    Lubię eko-torby nie tylko dlatego, że są ekologiczne, podoba mi się ich zastosowanie w stylizacjach. Prócz tego są w przeróżne wzory, nadruki. Na zwykłych torbach nie ładnie by to wyglądało. Chodzi mi głównie o obrazki, napisy. W tym przypadku kopertówkę w pepitkę też bym przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię eko torby, ponieważ są najlepszymi torebkami na świecie ! Ekologiczne, praktyczne, ładne i wygodne ! Wiem, że nie trzeba pisać poematów, ale bardzo mi zależy, żeby wygrać taką torbę, ponieważ niebawem wyjeżdżam na wakacje i tak torba byłaby idealna, po prostu idealna. Mogłabym ją nosić wszędzie, do sukienek, spodni, latem i zimą. :)

    (pozdrawiam serdecznie <3 )

    Gabriela J.

    OdpowiedzUsuń
  24. Magdalena S.
    Lubię eko-torby, ponieważ są piękne, wygodne a do tego lepiej wyglądają na zakupach niż zwykłe reklamówki.
    Można je nosić praktycznie do wszystkiego i nadają się na plaże jak również na zakupy i wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Amelia J

    Eko torby są bardzo ponadczasowe,
    Zawsze na czasie stare i nowe.
    Codziennie, o każdej porze!
    Nie ważne w jakim jesteś humorze.
    Eko torba pasuje dla każdego,
    Nie tylko dla maniaka modowego.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć, polubiłam wszystkie fanpage jako: Recenzja pisana emocjami
    Lubię eko-torby z jednego prostego powodu- są idealne do biblioteki i księgarni!!! Jestem molem książkowym, dlatego też dźwiganie książek pod pachą nie wchodzi w grę. Przydałaby mi się właśnie taka torebeczka, w której wyglądałabym glamour! :)
    Katarzyna K

    OdpowiedzUsuń
  27. Wioleta R.

    Lubię eko-torby ponieważ noszenie zakupów w siatkach i zrywkach to jednym słowem obciach. Pokazujemy tym, że nie szanujemy przyrody, nie zważamy na liczne apele, które nawołują do porzucenia plastikowych siatek na rzecz eko-toreb. Poza tym o wiele lepiej wygląda się wracając z zakupów z jakąś lianą torbą z ciekawym nadrukiem niż siatami, w których lada moment urwie się rączka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo widzę, że też jesteś aparatką :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje, bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń