sobota, 19 kwietnia 2014

79.

Hej!

Prowadzenie bloga wymaga dużego spokoju wewnętrznego i pewności siebie, dzisiejsze zdjęcia robione na bloga doskonale mi to uświadomiły. Nie dosyć, że duża część społeczeństwa uważa szafiarki za osoby nie interesujące się niczym poza ciuchami i zakupami (sprzeciw! dla mnie na pierwszym miejscu jest ludzkie uzębienie i wszystko co z nim związane :D) to jeszcze robienie zdjęć w miejscu publicznym wzbudza nie lada poruszenie - przynajmniej w mniejszym mieście. Dzisiaj fotografowaliśmy przy sygnalizacji świetlnej i to jak zachowywali się kierowcy wywoływało we mnie jednocześnie śmiech i krępacje. Chyba nie było ani jednego, który chwilę nie popatrzył a niektórzy obserwowali tak perfidnie i natarczywie, że aż miałam ochotę zapaść się pod ziemię!
Co do zestawu... Cieszę się, że w końcu sklepy myślą o osobach, które nie lubią bardzo wysokich obcasów na co dzień. Jakiś czas temu ciężko było spotkać szpilki poniżej 10 cm a jednak w tak wysokich ciężko wytrzymać cały dzień. Żeby trochę przełamać ten elegancki zestaw założyłam do niego skórzaną kurtkę.
Chciałam wam jeszcze życzyć zdrowych i spokojnych świąt! :)











Kurtka: Stradivarius 
Bluzka: Stradivarius
Spodnie: Mango
Torebka: H&M
Buty: No name

16 komentarzy:

  1. mimo wszystko niskie buty nie wyglądają tak dobrze jak wysokie szpilki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, jednak wysoka szpilka inaczej się prezentuje na nodze ale też przy częstym użytkowaniu jest niezdrowa dla stopy :(

      Usuń
  2. To prawda, mi blogowanie dodało pewności siebie, nie mam już problemu z robieniem zdjec w miejscach pelnych ludzi :)
    Super wygladasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W większych miastach też spotykam się z różnymi "dziwnymi" spojrzeniami ludzi ale no... warto być trochę pewnym siebie :D Bardzo ładne są te spodnie, pasują do Twojej figury :) A poza tym wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kurteczka;)
    pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt !;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, prosty look :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. klasa i elegancja lubię :)))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny, casualowy look.
    piękna kurtka!

    pozdrawiam serdecznie,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek włosów, naturalny czy farbowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Niestety farbowany, a farbę mam firmy matrix, kolor 8W :)
      Pozdrawiam, Justyna!

      Usuń
    2. A jaki masz naturalny kolorek i co cie skłoniło do zmiany?

      Usuń
    3. Najbardziej zbliżony kolor do naturalnego mam na tych zdjęciach http://street-fashion-palabra.blogspot.com/2013/06/41.html tylko od czubka głowy bo końcówki to pozostałości po poprzedniej farbie. W rzeczywistości mój naturalny kolor jest taki "mysi" i potrzebowałam zmiany a ten kolor tak mi się spodobał, że już drugi raz farbowałam odrosty :) Nie żałuję tej zmiany i pewnie jeszcze przez dłuższy czas ten kolor pozostanie na mojej głowie :D

      Usuń
  9. Cudnie; ja bym tylko proponowała do tego zestawu czerwony fular, apaszkę pod koszulę ;-),

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja! Zapraszam do odwiedzenia strony www.lovefashionblog.com - nowy blog - INNY niż wszystkie!!!!

    OdpowiedzUsuń