niedziela, 6 kwietnia 2014

77.

Hej!

Dzisiaj mam dla was prosty zestaw, który oddaje mój styl w 100%. W dobrze dopasowanym trenczu o klasycznym jasnym kolorze, każda kobieta wygląda gustownie. Trencz sprawdza się ze spódnicą, spodniami, w wersji eleganckiej i sportowej, nie wymaga wielu dodatków co czyni go uniwersalnym okryciem. Znalezienie płaszcza, który spełni moje wymagania było bardzo trudne... Przeważnie nie pasował rozmiar, kolor, jednorzędowe guziki aż w końcu postanowiłam zaryzykować i zamówiłam go przez internet co okazało się strzałem w dziesiątkę! :)













Trencz: Even&Odd
Bluzka: FrontRowShop
Spodnie: Mango
Buty: Boti
Torebka: H&M

26 komentarzy:

  1. bardzo ładny jest ten płaszczyk :) też szukałam beżowego klasycznego i... kupiłam czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Lubię takie zestawy :)
    buciki sa bardzo fajne :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.lcom

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie, urzekły twoje spodnie i nietypowa biała bluzeczka . Super kochana !!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny prosty i klasyczny zestaw. Lubie takie polaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny płaszcz:) i jaka urocza bluzeczka:) jak zawsze wyglądasz cudownie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! subtelnie, kobieco, uroczo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjecia, swietna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego tak rzadko dodajesz posty? jestes piekna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Niestety czas mi tylko na tyle pozwalał ale szykują mi się teraz wolne soboty więc mam nadzieję, że uda mi się to zmienić :)
      Pozdrawiam, Justyna

      Usuń
    2. cieszę się , bardzo lubię Twojego bloga i stylizacje. również pozdrawiam :*

      Usuń
    3. Nawet nie wiesz jak mi miło, właśnie takie komentarze motywują mnie do poprawy :)

      Usuń
  9. Fajna stylizacja ;-)
    zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja- najbardziej podobają mi się buty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie fajnie, lubię elegancję na co dzień ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie klasyczne połączenia, pasują do wszystkiego i są odpowiednia na każda okazję. A płaszcz masz boski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe stylizacje :) trochę nie rozumiem noszenia tych samych okularów na głowie co do kilku stylizacji, no ale co kto woli :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu mam jedne ale porządne i jeżeli świeci słońce to je zabieram a miałam akurat małą torebkę do której nie mieści mi się futerał od nich :)

      Usuń
  14. minimalizm, prosta, klasyka...cudownie!
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo elegancko i z klasą <3 uwielbiam taki minimalizm :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zestawienie i musze przyznać że pięknie się prezentujesz w całości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń