niedziela, 30 marca 2014

76.

Hej!

Ten tydzień (dokładnie wtorek) był zdecydowanie jednym z najwspanialszych w moim życiu! Jeszcze nie do końca w to wierzę i cały czas brakuje mi słów żeby opisać ten dzień. Jak już ochłonę może podzielę się z wami nowinami :)
Połączenie czarnego z czerwonym i czarnego z białym to chyba moje dwa ulubione zestawy kolorów. Dzisiaj prezentuję wam to pierwsze. Mimo panującej od tamtego sezonu mody na pastele ja jakoś nie mogę się do nich przekonać, mam w szafie pudrowe spodnie ale przeważnie wybieram do nich bluzkę w ciemniejszym kolorze żeby nie czuć się mdło. Muszę się chyba przełamać bo dzisiejszy zestaw swoimi barwami nie zwiastuje wiosny...









Kurtka: Stradivarius
Bluzka: Gatta
Spódniczka: Allegro
Buty: SuperModa24
Torebka: H&M

17 komentarzy:

  1. super wyglądasz:) piekna spódniczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) spódniczka jest boska swoim kolorem i fason;ale moją uwagę przykuła też torebka-bardzo fajna ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw w 100% mój styl :)
    piękna spódniczka uwielbiam takie :)

    Pozdrawiam ciepło i wiosennie :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorystyka świetna, ładnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie zestawy:) cudnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :) pasuje Ci taki styl i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny zestaw !
    moje ulubione połączenie - czerń plus kolor :)
    u mnie zestaw z różem i czernią :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw jest świetny, ta kolorystyka jest stworzona dla Ciebie kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie :)
    zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna spódniczka i koturny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka naprawdę wspaniała ! :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the skirt!

    Would you like to follow? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne spódniczka :) świetnie ją zestawiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, to ja Klara, muszę uznać, że niezmiernie frapująco piszesz twojego bloga, nadzwyczaj z zapałem na niego wejdę musowo jeszcze nie raz, pozdrawiam Ciebie, całusy !

    OdpowiedzUsuń