niedziela, 23 marca 2014

75.

Hej!

Dzisiaj mam dla was zestawy, które nigdy nie pojawiły się na blogu ponieważ nie byłam zadowolona ze zdjęć lub doboru, np. butów. Niestety dopadło mnie przeziębienie i po prostu nie miałam ochoty na robienie nowych zdjęć na bloga a tak już przywykłam do dodawania postów w niedzielę, że źle się bez tego czuję :) Te zdjęcia są dosyć stare i oglądając je już sama nie wiem czy ścinać włosy czy zapuszczać do tamtej długości...


 Bluzka - Cudmoda / spódniczka - no name


Bluzka - allegro / spodnie - new yorker / buty - tubbi

Mam nadzieję, że tymi zdjęciami przywołam prawdziwą wiosnę!

13 komentarzy:

  1. Kochana,ja mam zapalenie zatok,głowa mi pęka,w dodatku pogoda się popsuła więc siedzę bez make-up oglądamy z mężem familijne kino i popijamy herbatkę :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, kuruj się szybko :) Mi już trochę minęło, wczoraj cały dzień przespałam tak się fatalnie czułam...
      Pozdrawiam, Justyna :)

      Usuń
  2. A ja wybieram wariant pierwszy; bo wyglądasz w nim mega kobieco ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba jakiś wirus panuje bo mnie też wzięło ale na szczęście już odeszło i dobrze się czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam wśród przeziębionych;((
    bardziej drugi zestaw do mnie przemawia;))

    OdpowiedzUsuń
  5. wracaj do zdrowia, a u mnie wspaniała wiosna jak na razie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O, widzę, że nie jestem jedynym chorym człowiekiem T__T.
    Druga stylizacja świetna : )
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne balerinki ! gdzie można takie kupić? Pięknie wyglądasz, promieniejesz! Wiosna Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to zdjęcia z tamtego roku :P Buty kupiłam na allegro w sklepie tubbi, który niestety został zlikwidowany.

      Usuń
    2. Wielka szkoda, że został zlikwidowany ;/ ja osobiście polecam http://szafaolico.pl/ :)

      Usuń
  8. Wiosennie się zrobiło:-)

    www.mayoume.pl

    W wolnej chwili zapraszam na fb: Mayoume

    OdpowiedzUsuń