niedziela, 9 marca 2014

73.

Hej!

Dzisiaj mam dla was post z kolejną nowością od FrontRowShop. Szkoda, że nie jestem jeszcze w stanie zaprezentować wam takiego zestawu na zewnątrz bo po prostu marznę ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni :) Całość składająca się z klasycznych fasonów i kolorów, idealna na ciepłe wiosenne dni. Szpilki można zamienić na płaskie obuwie i mamy zestaw idealny do biegania po mieście. Spodnie stały się jednymi z moich ulubionych, świetnie dopasowują się ciała i mają podwyższony stan czyli wszystko to co według mnie powinny posiadać idealne spodnie.









Żakiet: Mango
Spodnie: FrontRowShop
Bluzka: Gatta
Buty: Deichmann

18 komentarzy:

  1. żakiet jest świetny, bo taki uniwersalny ;))
    dodaje;)

    http://findreasontosmilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękny kolor włosów:) świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny żakiecik :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Żakiet rewelacyjny, świetnie leży

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny żakiet:) ładne zdjęcia i ciekawy blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna marynarka, masz włosy w kolorze naturalny blond joanny? mnie wyszedł identyczny odcień jak masz Ty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz fenomenalnie :) marynarka jest cudowna :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. z pazurem ale jednocześnie klasycznie :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie:) a żakiet jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały delikatny i subtelny wiosenny zestaw :) Żakiet jest cudny, świetny fason, będzie na prawdę do wielu rzeczy Ci pasował, uwielbiam takie uniwersalne ciuszki :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne są te spodnie, lubię panterkę :>
    fajne zestawienie !
    http://karakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja; świetnie wyglądasz ale ja bym Cię chętnie zobaczyła też w takich spodniach z tego sklepu:
    http://www.frontrowshop.com/product/leather-look-trousers-with-elastic-cuff-hem-1
    myślę;że cudnie by wyglądały w połączeniu z tym żakietem ;-).

    OdpowiedzUsuń