wtorek, 25 lutego 2014

71.

Hej!

Dzisiaj chciałam wam pokazać jak urządziłam swój pokój po remoncie. Brakuje jeszcze kilku dodatków na ścianę, dopiero na 17 marca mam montaż nowych drzwi więc pełnego efektu jeszcze nie ma ale nie mogłam się doczekać aż podzielę się z wami zdjęciami. Jestem taka szczęśliwa, że moje marzenie się w końcu spełniło :)
Mój pokój jest niezbyt duży, można zrobić 3 kroki w przód i 2 małe w bok dlatego nie chciałam go optycznie zmniejszać. Postawiłam więc na biały kolor ścian, do tego chciałam jakiś wyraźniejszy kolor ale nie byłam do końca przekonana jaki i wtedy w nomi moim oczom ukazał się fioletowy dywan i to było to!
Wymiana mebli póki co nie wchodzi w grę dlatego postanowiłam dokonać przemiany niewielkim kosztem. Biurka pozbyłam się na rzecz fotela z jysk, którego kupiłam w promocji za niewiele ponad 100 zł a regał z telewizorem wymieniłam na wieszak za 80 zł na którym trzymam ciuchy w których często chodzę a nie zmieściły się już do szafy. Nie mogłam znaleźć za bardzo zdjęć ze starego pokoju dlatego na koniec wkleję filmik żebyście mogli porównać :)














17 komentarzy:

  1. wow genialna przemiana:) a ten fiolet wygląda idealnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie :) fioletowy świetnie wygląda z białym :) w dodatku duży plus za fotel i wieszak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,bardzo podoba mi się fotel już to widzę książka,filiżanka kawy i relax ahh magiczne słowo :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie urządzony pokoik :) minimalizm jest najlepszy!


    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna lampa, bardzo przytulny pokoik

    OdpowiedzUsuń
  6. ten fotel :)!
    mam pdoobny dywan, niestety po czasie już nie wygląda tak dobrze :( mój jest jasny więc jego czyszczenie jest trochę uporczywe - całość na duży plus :)!
    P.S. zapraszam na post z nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie masz teraz - cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fioletowe dodatki bardzo fajnie wyglądają :D Nie mów, że Twój pokój jest mały. Jest po prostu przytulny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow fotel jest genialny!:D dawno kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego jaki wygodny :) Kupiłam go w maju 2013 ale z tego co widziałam są one w stałej ofercie jysk :)
      Pozdrawiam, Justyna!

      Usuń
    2. To dokładnie ten http://jysk.pl/salon-jadalnia/fotele/fotel-papasan-sr100-cm-rattan jednak ja upolowałam go w sporo większej promocji :)

      Usuń
  10. Bardzo przytulny pokoik, gustownie i wygodnie, zostały ujęte na zdjęciu poduszki Zebra z mojego sklepu. Pozdrawiam serdecznie. Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Przytulnie :) miałam ten fotel, jednak moje psiaki go sobie upodobaly ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny pokoik , bardzo przytulny, a ten fotelik cudo! w wolnej chwili zapraszam do mnie :* ps obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny dywan :) reszta normalna bez rewelacji :)

    OdpowiedzUsuń