niedziela, 23 lutego 2014

70.

Hej!

Dzisiaj pierwszy raz w tym roku miałam na sobie botki! Zawsze kiedy zmieniam kozaki na lżejsze obuwie dziwnie się czuję, tak jakoś lekko i jak nie na własnych nogach. Żeby zachować resztki komfortu wybrałam na popołudniowy spacer luźny zestaw. Parka, którą kupiłam na stronie Goodlookin jest na mnie troszkę za duża. Kupiłam rozmiar M bo bałam się, że S będzie zbyt wąska w ramionach a okazało się, że M jest sporawa ale czuję się w niej komfortowo i w końcu mam jakąś kurtkę na wiosnę a nie same płaszcze :)










Parka: Goodlookin
Spodnie: Bershka
Buty: Elilu
Torebka: H&M

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw :)
    kurtka i botki bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki są świetne ! W kurtce podoba mi się jej głęboki kolor. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie ciekawa ta skórzana mini wstawka na barkach. Niby mały szczegół, a przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja parka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, już takie wiosenny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. PIEKNIEE!!PŁASZCZYK!!zapraszam do mnie moze obserwacja hmm?:)http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też tak zawsze mam z butami :) parka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie i fajnie wyglądasz.ja dołożyłabym tylko czerwoną bandanke.

    OdpowiedzUsuń