niedziela, 29 grudnia 2013

67.

Hej!

Dzisiaj mam dla was zestaw, który mam zamiar ubrać w sylwestra. Ten dzień spędzam w domu z chłopakiem i przyjaciółmi więc świecąca suknia nie jest mi potrzebna, jednak żeby podtrzymać imprezowy klimat dobrałam do tego zestawu świecące szpilki i torebkę. Koszula spodobała mi się od pierwszego wejrzenia na stronie choies i przyszła w samą porę :)








Koszula - Choies
Spodnie - H&M
Torebka - Monnari
Buty - Reserved

Dzisiaj mam dla was coś jeszcze :) Mój pierwszy filmik - odważyłam się! Co prawda stres mnie zjadał ale pierwsze koty za płoty.


29 komentarzy:

  1. właśnie czekam na tą koszulę :) na zdjęciu wyglada zniewalająco ale w rzeczywistości jest jeszcze ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna koszula, nie mogę oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna koszula! uwielbiam takie kolory :) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i czym tu się stresować?! Pierwsze koty za płoty - wszystko wyszło bardzo dobrze. Ja Tobie też życzę wszystkiego najlepszego w tym nowym, nadchodzącym roku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kamera mnie strasznie krępuje a to co brzmiało dobrze w mojej głowie zamienia się w pośpieszny bełkot :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie modowej improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna koszula:)
    stylizacja bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w tej koszuli :) bardzo stylowo i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. Koszula jest śliczna. :)

    http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula jest piekna :) dziękuje za zyczonka i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula przepiękna !
    torebka idealnie pasuje do bucików !
    ja w sylwestra - pomimo, że spędzonego w domu - postawię jednak na sukienkę ;)
    filmik super - gratuluję odwagi, ja jej jeszcze nie mam...
    szczęśliwego nowego roku

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja postanowiłam, że muszę to zrobić (a moja odwaga odmawiała posłuszeństwa) ponieważ sama lubię usłyszeć głos, sposób wypowiadania się blogerki którą obserwuję :) Trzymam za Ciebie kciuki!

      Usuń
  11. nie widać stresu na filmiku :) urzekły mnie kolory na koszuli <3

    ja dopiero zaczynam i byłoby mi miło, gdyby ktoś bardziej doświadczony wypowiedział się na temat mojego pierwszego posta :) początki bywają trudne. http://belleza-moda-estilo.blogspot.com/ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a trzęsłam się strasznie - kamera mnie bardzo krępuje :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. w takim razie ja Tobie również życzę powodzenia ;)

      Usuń
  13. koszula bardzo mi się podoba kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna koszula! uwielbiam takie klimaty ;)

    P.S. w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i delikatnie a zjawiskowo. Koszula - bomba.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie będę oryginalna-ale ta koszula jest cudowna ;-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula i szpilki mi się ogromnie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka genialna! Zapraszam na supermoda24pl.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń