niedziela, 15 grudnia 2013

66.

Hej!

Na początku chciałam wam podziękować za dodawanie mojego bloga do obserwowanych. Zawsze bardzo się cieszę kiedy przybywa nowy obserwator a jego przybycie nie jest poprzedzone komentarzem "Hej, super blog! Dodałam Cię do obserwowanych, zaobserwuj też u mnie"... Także bardzo wam dziękuję za obecność! :)
Dzisiejszy zestaw jest jest tym w którym czuję się dobrze, dopóki nie zrobię zdjęć. Po przyjrzeniu się czegoś mi tutaj brakuje, jakiegoś wyraźniejszego dodatku. Jest to typowy zwyklak, ciepły sweter, który jest zawsze niezawodny, kolory niezwracające na siebie uwagi i jedne z moich ulubionych butów, które są bardzo wygodne i perfekcyjnie wykonane, prezentują są świetnie praktycznie do każdego zestawu.







Sweter: H&M
Spódnica: Preska
Torebka: No name

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach. Świetna spódnica.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kobieta z Ciebie:) buty mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. created impulse spending by companions.
    jeux foot

    OdpowiedzUsuń
  5. zwyklaki są najfajniejsze kochana, mnie tu nic nie brakuje - Super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie złożone elementy.Buty super.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek jest swietny! masz bardzo ladne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja właśnie czasem tak lubię: zwykło i prosto. Zdarza się, że ubieram się podobnie, nie zakładam żadnej biżuterii, bo wydaje mi się, że nic do siebie nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja i piękny sweterek :) obserwuję!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wszystko ze sobą zestawiłaś :) masz świetną figurę i piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń