niedziela, 1 grudnia 2013

64.

Hej!

Pogoda zmusiła mnie do zrobienia zdjęć w domu. Nie jestem do końca zadowolona z efektów głównie przez moją "piękną" tapetę i jeszcze "piękniejszego" kwiatka mojej babci :) Mam jednak nadzieję, że to pierwsze i ostatnie zdjęcia w takim otoczeniu ponieważ mój pokój czeka dość gruntowny remont. Już w tę środę będę miała wymieniane okno a potem jeszcze czeka mnie gipsowanie ścian. Wiele dodatków już kupiłam (stąd niepasujące do niczego fioletowe pudełka na wieszaku) między innymi fioletowy puszysty dywan, lampę na sufit i mniejszą na stolik. Jestem taka szczęśliwa ponieważ o takim remoncie marzyłam od dawna :) Całość będzie utrzymana w kolorach czerń, biel i fiolet.
Co do zestawu. Spódniczkę otrzymałam od sklepu FrontRowShop, nigdy nie zamawiałam rzeczy ze sklepów tego typu ponieważ bałam się o ich jakość. Kiedy doszła do mnie paczka byłam zaskoczona jakością ciuchów, oczywiście pozytywnie. Na zdjęciach chyba widać, że nie jest to typowa "chińszczyzna", nie wystają żadne nitki a materiał jest gruby i dobrej jakości. Jeżeli któraś z was chciałaby zamówić coś z tego sklepu a jednak boi się o jakość mogę wysłać więcej zdjęć z bliska. Zestaw utrzymany jest w klasycznych kolorach przełamany karmelową torebką. Idealny na wyjścia z przyjaciółmi a zamieniając buty na płaskie nadaje się na każdą okazję.








Żakiet: Bershka
Spódniczka: FrontRowShop
Buty: Deichmann
Bluzka: Gatta
Torebka: No name (vinted)
Rajstopy: Gatta 100 den
Naszyjnik: Cropp

17 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, bardzo ładna spódniczka ;)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba mamy taki sam komputer! :D śliczna spódniczka, też jestem zdania, że ciuchy z tego sklepu są dobrej jakości :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna spodniczka i naszyjnik :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :) spódniczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny zestaw!

    miłego dnia,
    Monika ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna spódniczka, nie znałam tego sklepu, Chętnie go odwiedzę:)
    Pociesze Cię serce mnie tez czeka w nowym roku remont sypialni :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna spódniczka
    bardzo fajnie wyglądasz

    kochana - gdzie kupiłaś stojak na ubrania - poszukuję takiego

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To jest dokładnie ten http://allegro.pl/wieszak-na-ubrania-polka-garderoba-na-kolkach-2140-i3747357533.html
      Pozdrawiam, Justyna :)

      Usuń
  8. Wow ta spódniczka jest super!
    Bardzo udana stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna spódniczka i fajnie ją połączyłaś :)
    Pozdrawiamy,
    Dirty Heels

    OdpowiedzUsuń
  10. Fox News made a significant point with reference to recently.
    >jeuxactu

    OdpowiedzUsuń
  11. I love it! :) Very inspirational. Thanks so much for sharing!
    Tina from blog Style Sinners

    As it's the season of giving, I decided to do a giveaway on my blog :) I'd be glad if you joined! You can win a 150$ voucher.
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/2013/12/giveaway-win-150-voucher.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne wyglądasz ;) Zapraszam do siebie, nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog :p
    Mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście w linki ? To dla mnie bardzo ważne ;**
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna spódniczka :)
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń