wtorek, 22 października 2013

59.

Hej!

Dzisiaj mam dla was szybciutki post. Zrobiłam kilka zdjęć przed szkołą żeby pokazać wam efekt mojej wczorajszej wizyty u fryzjera. Z mojego naturalnego blondu nic nie wyszło... Znowu jestem ruda. Z długością też nie zaszalałam, jak fryzjerka zaczęła mi suszyć włosy i moim oczom ukazał się rudy kolor zrezygnowałam z większego cięcia bo być niezadowolonym z koloru i długości to przecież podwójna tragedia. Wczoraj byłam załamana ale całe szczęście dzisiaj mi trochę minęło i nawet uważam, że nie jest tak źle :)









Żakiet: H&M
Spodnie: Bershka
Buty: No name
Torba: No name

13 komentarzy:

  1. śliczny kolor bluzki i piekna marynarka ;*
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładny kolor włosów! Po wyjściu od fryzjera zawsze jest taka chwila na przemyślenie, czy aby się dobrze zrobiło ale nie masz czego żałować :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest ekstra :) a myślałam, że będzie jakaś radykalniejsza zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam inną wizję mojej fryzury - trochę radykalniejszą ale niestety nie wyszło tak jak chciałam :(

      Usuń
  4. fajny masz kolor włosów! :) i śliczny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę rudy, ale ładny ;) bluzka ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja idąc do fryzjera mam masę pomysłów, przykładowe zdjęcia itp., a i tak zawsze wychodzę z tym samym na głowie (czytaj bez zmian) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) Teraz też zaniosłam zdjęcia Kasi Tusk ale ani kolor ani ścięcie nie wyszły tak jak było w mojej głowie...

      Usuń
  7. Kolorek włosów Ci pasuje ;) ahh uwielbiam tak zdrowo wyglądające końcówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny kolor żakitu pasuje do CIebie idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i super stylizacje, jakiego aparatu używasz?
    Widzę, że interesujesz się modą nie konwencjonalną, polecam targi mody alternatywnej, które odbywają się w Warszawie 23 listopada 2013 - Dark Market.
    www.darkmarket.eu www.facebook.com/targidarkmarket
    Ja się wybieram, mam nadzieje, że się zobaczymy ;)

    Pozdrawiam Katrine z www.alternativelips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń