sobota, 19 października 2013

58.

Hej!

Na poniedziałek jestem umówiona do fryzjera! Moja panika właśnie się powoli uaktywnia... Mam zamiar podciąć włosy trochę krócej niż zwykle a do tego farbowanie. Ciekawe jak wyjdzie :)
Dzisiejszy zestaw jest w ponurych kolorach co doskonale odzwierciedla mój nastrój. Jak pomyślę o zbliżającej się zimie to od razu mam ciarki. Spodnie, które mam na sobie zdecydowanie trafiają na półkę z ulubionymi i najczęściej noszonymi rzeczami (podobnie jak buty). Idealnie leżą, są bardzo wygodne i mogę je polecić dla wysokich i szczupłych dziewczyn. Mam 166 cm a nogawki są sporo podwinięte żeby się nie marszczyły. 
Jeszcze taka informacja jeśli któraś z was nie wie: po ściągnięciu newslettera H&M dostajemy zniżkę 25% na jednorazowy zakup w H&M. 










Bluzka: Stylepit
Spodnie: Stylepit
Marynarka: H&M
Naszyjnik: Grana
Buty: Elilu 

15 komentarzy:

  1. Czekamy...i to z wielką niecierpliwością:) Z poniedziałku takie zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na słowo 'fryzjer' dostaję dreszczy ;P. A stylizacja świetna, prosto ale z klasą, podoba mi sie !

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie ta stylizacja jest świetna ! wszystko mi sie podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta torebka! :)
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam, lagrenna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam uwielbiam Twoje długie włosy:) no ale ciekawa jestem efektu:)
    a zestaw świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne sztyblety!
    Ile kosztowały? Są skórzane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety skórzane nie są a kosztowały 59,99 zł :)
      To są dokładnie te http://allegro.pl/elilu-botki-sztyblety-czarne-zloty-suwak-jx02-39-i3536597990.html.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Wow! Bardzo podoba mi się ten zestaw :) Wyglądasz w nim świetnie :) Wszystko jest idealnie dobrane :) Jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do zajrzenia na mojego bloga :) Właśnie trwa konkurs, w którym możesz wygrać dowolnie wybraną sukienkę (http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/10/win-stylish-dresses-giveaway.html)

    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, wszystko ze sobą idealnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super propozycja!!!!!!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię zestawy z taką niewymuszoną elegancją. Wszystko bardzo pięknie do siebie pasuje. :) Pozdrawiam!

    http://www.lokal-nieczynny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko mi się w tej stylizacji podoba, nawet płaskie buty :D

    OdpowiedzUsuń