poniedziałek, 14 października 2013

57.

Hej!

Ostatnio dobiegły mnie słuchy, że niedługo ma spaść pierwszy śnieg w związku z tą prognozą (może trochę na wyrost) zaczęłam się przyglądać zimowemu obuwiu. Co roku się zbieram do kupna kozaków z prawdziwej skóry jednak ceny zawsze skutecznie mnie odstraszały ale w tym roku będzie inaczej! :) Mam dosyć kozaków z eko skóry, które nie wytrzymują nawet jednego sezonu, rozklejają się a o ochronie przed zimnem i wilgocią nawet nie wspomnę... Najbardziej zaufaną marką jest dla mnie PegazImielski - mam od nich skórzane jezzówki oraz botki, które mieliście okazję oglądać w ostatnim poście. Buty są wygodne (robione na wymiar) i świetne jakościowo więc szczerze mogę wam je polecić. Ja w 100% ufam tej firmie :)

Moje typy: 

1. Idealnie w 99,9% niski korek idealny na zimowe, śliskie dni i ciekawy wzór jedyne co bym zmieniła to równy przód i tył buta co nie zmienia faktu, że jestem w nich po prostu zakochana! :)
2. Proste granatowe oficerki będą świetnie wyglądać do każdego zestawu. Kolor granatowy dodatkowo ożywi ciemne, zimowe barwy.
3.  Bardziej eleganckie, na wyższym korku - ciekawy wzór na przodzie doda szyku zestawom. 
4. Kolejne oficerki tyle, że w kolorze czarnym - uniwersalne i dla każdego.


Zdjęcia pochodzą ze strony www.pegazimielski.pl


4 komentarze: