poniedziałek, 7 października 2013

56.

Hej!

Na zdjęciach już widać jesień, całe szczęście dzisiaj pogoda dopisała! Co prawda nie było dużego słońca ale było ciepło więc zdjęcie kurtki do ostatniego zdjęcia nie sprawiło mi bólu :) Z kolejną porą roku mam ochotę na zmiany. Muszę się w końcu wybrać do fryzjera, postanowiłam zrobić ten odważny krok i obciąć włosy na taką długość jak ma Kasia Tusk - a kto wie, może i farbę położę... Muszę jednak znaleźć na to czas, niestety szkoła mi nie pozwala a szczególnie mikrobiologia.
Jeżeli chodzi o zestaw: ostatnio szukałam białej bluzki na szerokich ramiączkach, bez dużego dekoltu, dobrej jakościowo i nigdzie nie znalazłam więc kupiłam materiał i pierwszy raz uszyłam ciuch u krawcowej. Jestem naprawdę zadowolona, wszystko idealnie tak jak chciałam. Dobrze, że mam zaufaną krawcową. Kolejnym elementem dzisiejszego zwyklaka są buty. Idealne! Również robione na miarę i mimo 12cm obcasa są tak wygodne, że można w nich chodzić cały dzień. Teraz wiem, że lepiej dołożyć i mieć porządne, wygodne buty.












Kurtka: Stradivarius
Spodnie: No name
Torebka: No name

17 komentarzy:

  1. masz bardzo ładne włosy ale czasem zmiana fryzury się przydaje :) obyś tylko była zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety są już trochę osłabione i wypadają, zresztą układać też już się nie chcą...
      Najwyżej odrosną!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. ciekawa jestem tej zmiany fryzury :)
    bluzka idealna, pięknie leży

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu pójdę się zapisać do fryzjera :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. zmiana dobrze robi :) ale co do fryzury to wiem z własnej przeszlosci, ze im wiecej scinalam tym potem bardziej zalowalam hehe :) dlatego teraz zapuszczam i scinam tylko delikatnie koncowki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam złe doświadczenia z obcinaniem włosów ale coś muszę zmienić. Od 2 klasy gimnazjum mam taką samą fryzurę a w tym roku zaczęłam studia :)
      Najwyżej odrosną!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękny naszyjnik i kurtka super :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe buty :)
    Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka robi wrażenie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz :) Masz wspaniałe włosy. I te buty, oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie pochwal się po wizycie od fryzjera:) Zmiany czasem się przydają!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja:) buty bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie wyglądasz :) Niby prosto, ale z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://makuchclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń