niedziela, 29 września 2013

55.

Hej!

Dzisiaj mam dla was kolejnego zwyklaka :) Jeansowa koszula doczekała się premiery na moim blogu. Szukałam tej idealnej już od jakiegoś czasu, dopiero na wyprzedaży w bershce znalazłam o odpowiednim kroju za 39,90 zł. Natomiast spódniczka z preski jest jedną z moich ulubionych (jeżeli chcecie skorzystać ze zniżki w sklepie preska tutaj macie kod: kHW5j3Hwje). Torbę kupiłam już jakiś czas temu, noszę ją często do szkoły i jest naprawdę świetnej jakości więc polecam.










Koszula: Bershka
Spódniczka: Preska
Torba: eTorba
Buty: Elilu

17 komentarzy:

  1. Rzeczywiście spódniczka jest bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna spódnica i świetne buty ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz
    piękna torebka
    a koszula idealnie się komponuje z kolorem Twoich oczu :0

    pozdrawiam serdecznie'
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta koszula:) Dawno udało Ci się ją upolować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją jakoś na początku sierpnia, przejrzałam teraz sklep i niestety już ich nie widzę :(

      Usuń
  5. niezwykły zwyklak :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. NOMINUJE CIE DO "Liebster Award". POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. całość prezentuje się rewelacyjnie!<3
    świetna torba i botki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale rewelacja, torebka super tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemny look, koszula jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niby "zwyklak", a jednak ma cos w sobie :) bardzo udana stylizacja:)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. love the outfit and you're beautiful <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice weekend <3
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń