niedziela, 22 września 2013

54.

Hej!

Jak dobrze, że udało się wczoraj zrobić zdjęcia, co prawda już przy zachodzącym słońcu więc musiałam ratować kolory ale udało się. Dzisiejsza niedziela jest znowu pochmurna i deszczowa...
Jak wiecie uwielbiam koronkowe ciuchy i baskinki a połączenie tych dwóch elementów w jeden to strzał w dziesiątkę. Wybierając ten zestaw chciałam, żeby dominowały w nim jasne kolory - tak na pożegnanie lata. Tej jesieni mają królować odcienie niebieskiego, burgundy i oczywiście połączenie black&white.











Żakiet: Reserved
Bluzka: Reserved %
Spodnie: Bershka%
Torebka: Uniplotex2
Buty: No name

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) A mnie tak denerwują... Zawsze żyją swoim życiem :)

      Usuń
  2. Bardzo przemyślana stylizacja. Wszystko ze sobą współgra.

    Zapraszam do polubienia mojego Fan Page (blogowego)
    https://www.facebook.com/KingSize48
    Z góry dziękuję : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spokojna stylizacja.
    Trochę brakuje mi jakiegoś zdecydowanego dodatku.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia! ślicznie wyglądasz :) zaczynam obserwować :)
    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba :*
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie Ci z tym aparatem :) Dodaje Ci mega uroku!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przyjemna stylizacja ! :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory :D Nie za często spotykam się z zestawami, w których podobają mi się jeansy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz!
    Bardzo mi się podoba koronka w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bluzka ;)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jak kobieco. Wszystko idealnie się ze sobą komponuje.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja :)
    ********************************************************
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/
    Możesz kliknąć w banner po prawej stronie "sheinside" ? To dla mnie ważne ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się Twój blog!
    Twoje stylizacje są wyszukane i niesamowite!
    Będę odwiedzać Twojego bloga :*

    Co Ty na to abyśmy się nawzajem obserwowały?
    Pozdrawiam Aleksandra
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie :)) Obserwuję!!!!
    I zapraszam do siebie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne szpilki :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna ta bluzka :) buty oczywiście też :D

    OdpowiedzUsuń