czwartek, 22 sierpnia 2013

51.

Hej!

Mogę w końcu odetchnąć z ulgą - dostałam się na higienę stomatologiczną! :) Szkoła przetrzymywała nas w niepewności ponad połowę wakacji ale najważniejsze, że się udało.

Co do zestawu: baskinki mają swoje zwolenniczki i przeciwniczki, ja zdecydowanie należę do tych pierwszych. W mojej szafie uzbierała się już całkiem potężna ich kolekcja i cały czas zwracam na nie uwagę. Dobrze dobrana tuszuje nasze niedoskonałości i dodaje kobiecych proporcji. Baskinka do kupienia TUTAJ.









Bluzka: Allegro
Spodnie: Bershka
Naszyjnik: eFoxCity
Buty: Deichmann
Torebka: H&M %
zaokrągla biodra, podkreśla talię, przydaje kobiecych proporcji, a przy okazji tuszuje to i owo, z przodu i z tyłu. zaokrągla biodra, podkreśla talię, przydaje kobiecych proporcji, a przy okazji tuszuje to i owo, z przodu i z tyłu.zaokrągla biodra, podkreśla talię, przydaje kobiecych proporcji, a przy okazji tuszuje to i owo, z przodu i z tyłu.zaokrągla biodra, podkreśla talię, przydaje kobiecych proporcji, a przy okazji tuszuje to i owo, z przodu i z tyłu. Gwiazdy uwielbiają baskinki. Popatrzcie same.zaokrągla biodra, podkreśla talię, przydaje kobiecych proporcji, a przy okazji tuszuje to i owo, z przodu i z tyłu. Gwiazdy uwielbiają baskinki. Popatrzcie same.zaokrągla biodra, podkreśla talię, przydaje kobiecych proporcji, a przy okazji tuszuje to i owo, z przodu i z tyłu. Gwiazdy uwielbiają baskinki. Popatrzcie same.zaokrągla biodra, podkreśla talię, przydaje kobiecych proporcji, a przy okazji tuszuje to i owo, z przodu i z tyłu. Gwiazdy uwielbiają baskinki. Popatrzcie same.

24 komentarze:

  1. gratuluję;) świetnie wyglądasz, dojrzale i dostojnie :))) śliczny naszyjnik! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Ja także uwielbiam baskinki ! Są świetne :)
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale te spodnie idealnie leżą, super!
    bluzka świetnie wygląda w połączeniu z jeansami!
    bardzo mi sie podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste zestawy są najlepsze, ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje dostania się na wymarzony kierunek:)
    zestaw wspaniały, ja baskinki wprost uwielbiam:)
    wyglądasz prześlicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę śliczna baskinka ;)
    Obserwuję ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw !
    piękna baskinka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się baskinka i naszyjnik. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem oczywiście zwolenniczką baskinek :D :D A jeansy mają świetny kolor i leżą jak ulał! :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty zestaw, ale bardzo na czasie :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie Ci w tej bluzeczce! Gratuluje szkoly! :)
    Moze obserwujemy? Daj znac, byloby mi bardzo milo!
    xoxo
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2013/08/blue-evening.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię baskinki, są takie kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladaja przefantastycznie. Bardzo kobieco i elegancko. Ale trzeba miec odpowiednia figure, to haczyk baskinek C: nie kazdemu pasuja.
    Pozdrawiam i zapraszam. Co powiesz na wzajemna obserwacje? C:

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna baskinka,super wyglądasz idealny look dla Ciebie:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna bluzeczka! Bardzo fajna całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny ten naszyjnik, nawet mimo rozmiaru się dobrze prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś śliczna i dodatkowo masz cudowny styl! ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Prowadzisz fajny blog ;-)



    Wszystkich muzyków z Łodzi i nie tylko zapraszam na www.sound-like.pl

    OdpowiedzUsuń