poniedziałek, 12 sierpnia 2013

49.

Hej!

Wyczuwam powoli koniec wakacji. Wieczory szybciej nadchodzą i są chłodniejsze dlatego dzisiaj mam dla was zestaw w żakiecie i długich spodniach. Żakiet udało mi się dorwać na wyprzedaży w H&M za 40 zł i jestem z niego bardzo zadowolona. Kolejną rzeczą, która ostatnio podbiła moje serce są balerinki od Tubbi. Są bardzo wygodne i świetnie się je nosi.

Przypominam o konkursie w którym można wygrać dowolne buty KLIK







Żakiet: H&M %
Spodnie: Bershka %
Buty: Tubbi
Torebka: No name


23 komentarze:

  1. Również niestety wyczuwam koniec wakacji.. A szkoda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. żakiet to świetna zdobycz !
    jest piękny !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakiet to dobra inwestycja :) jest swietny i mega uniwersalny ☆

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie i żakiet:) prześlicznie wyszłaś na tych zdjęciach:*

    OdpowiedzUsuń
  6. hej hej hej! dlaczego nigdy nie widze uśmiechu z ząbkami? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczaki, faktycznie! :D Przejrzałam teraz bloga i widzę, że jest mało takich zdjęć - pewnie przez mojego druciaka na zębach podświadomie wybieram te na których moje usta są zamknięte :)

      Usuń
  7. podaba mi się zakiet a buty sa odlotowe. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety zawsze to co dobre szybko się kończy..
    Fajny żakiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! ;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję kochana, za odwiedziny u mnie,świetnie wyglądasz , rewelacja żakiet.Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj ! Jak już pisałam na Modnej Polce masz świetne wyczucie stylu i piękne stylizacje, które podbiły moje serce :) dodaje do obserwowanych i na pewno będę tutaj często zaglądać ;) w wolnej chwili zapraszam serdecznie do mnie ;)) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki Ty masz piękny żakiet, świetny krój! boska torba ♥

    OdpowiedzUsuń