sobota, 20 lipca 2013

45.

Hej!

Dzisiejszy zestaw nie przekroczył kwoty 60 zł. Kombinezon kupiłam za 29 zł, torebkę na wyprzedaży za 30 zł a buty wygrałam w konkursie. Patrząc na te ceny zdałam sobie sprawę, że w mojej szafie jest bardzo mało ciuchów kupionych w pierwotnej cenie, najczęściej czekam na wyprzedaże lub licytuję na allegro. Zazwyczaj szkoda jest mi wydać około 100 zł na bluzkę jak potem na wyprzedaży kosztuje 20 zł :)
Na kombinezon "polowałam" od początku lata i cierpliwość się opłaciła. Gdy zobaczyłam ten we flamingi od razu mi się spodobał, jest bardzo wygodny i przewiewny a wygląda jak sukienka. Wybrałam do niego płaskie balerinki i można spacerować :)








Kombinezon: No name
Torebka: H&M
Buty: New Yorker

35 komentarzy:

  1. Torebka świetna *.*
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślałam, że to sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że to sukienka! Bardzo ciekawy kombinezon :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie !
    przepiękny kombinezon

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest świetna, bardzo dziewczęca stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj cudowny ten kombinezonik :) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kombinezon śliczny:) ja ostatnio miałam szczęście do wyprzedaży:P i muszę przyznać, że też szkoda mi kasy na kupno czegoś w pierwotnej cenie, gdy później mogę to mieć taniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio dopisało mi szczęście zwłaszcza w H&M :) Sieciówki zdecydowanie zawyżają wartość ciuchów skoro ceny z wyprzedaży też przynoszą im spore korzyści :P

      Usuń
  9. kombinezon jest ekstra :) print super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najgorsze jest właśnie widok rzeczy która na wyprzedaży kosztuje 20zł a Ty ją kupiłaś za 100zł. Serce się kraja ;D. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego baaaardzo rzadko chodzę do sklepów jak nie ma wyprzedaży :) Dziękuję ;*

      Usuń
  11. Bardzo ładny kombinezon, świetny wzór :) ladniutko w nim wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i wakacyjnie :) Lubie takie materiały, świetny print :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również wolę kupować na wyprzedażach, daje mi to również większą satysfakcję z zakupów :)
    świetny zestaw, kombinezon wręcz cudowny! ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny masz ten kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny zestaw:) kombinezon podoba mi się na plecach:)

    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. flamingi idealne na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku uwielbiam flamingi!:) mam w pokoju kilka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lekko, ładnie, kobieco : )
    i te flamingi ^ ^
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super print i świetna torebka :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham kombinezony pod każdą postacią a Twój jest super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie *,*
    Zapraszam do mnie <3
    http://my-blog-about-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Rower ma przerzutki i radzę kupić rower z nimi, ponieważ jest to duża wygoda, np. moje koleżanki mają bez i nie mogą nadążyć, nawet gdy jadę spokojnym tempem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastycznie wyglądasz w tym zestawie :) Całość jest idealna :)

    Pozdrawiam :) I zapraszam na mojego bloga oraz do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te flamingi, słodkie są :D Ładnie :)

    OdpowiedzUsuń