czwartek, 18 lipca 2013

44.

Hej!

Zakładając bloga obiecałam sobie, że zawsze szczerze będę was informować o uczciwości sklepów internetowych i to się nigdy nie zmieni. Po reklamowaniu przez blogerki steamaster'a dużo osób zaczęło się interesować żelazkami parowymi, ja również zakupiłam tyle, że tańszą wersję na allegro u JHM-05. Jeszcze nigdy tyle problemów przy zakupach internetowych nie miałam. Żelazko jest do niczego a sprzedający robi problemy ze zwrotem. Także szczerze nie polecam :)
Całe szczęście mamy ogromną liczbę sklepów, którym można spokojnie zaufać. Jednym z moich ulubionych jest Preska. Ciuchy porządnie uszyte, czarne rzeczy nie tracą swojego koloru, materiały fantastyczne i w ogóle się nie gniotą. Dzisiaj przedstawię wam moją ukochaną spódniczkę z tego sklepu :)









Spódniczka: Preska
Bluzka: H&M
Buty: Zych&Staszewski

14 komentarzy:

  1. super jest ta spódnica,choruję na podobną :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Spódnica jest rewelacyjna!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica śliczna:) 7 zdjęcie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie ;). Obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, stylowy zestaw:) spódnica świetna<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódniczka, podoba mi się jej fason.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna spódniczka <3 W ogóle wszystko jest śliczne :)
    Jeżeli lubisz poczytać dobrą książkę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ! :) świetny zestaw !

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, super, bardzo mi sie podoba pozdrawiam i zapraszam do siebie izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń