czwartek, 11 lipca 2013

43.

Hej!

Niedawno dostałam maila z propozycją współpracy od eFoxCity co mnie bardzo ucieszyło ponieważ podoba mi się asortyment tego sklepu. Można tu znaleźć wiele naprawdę ciekawych, kolorowych ciuchów za niewielkie pieniądze. W eFoxCity znajdziemy wiele tanich, czarnych sukienek tych, które nadają się na co dzień jak i bardziej eleganckich. Mnie równie mocno zauroczyły niedrogie, wieczorowe suknie które są po prostu przepiękne, idealne na wesela, studniówki i inne oficjalne przyjęcia. Na razie skupiam się na sukienkach ale to już ostatnie, które chce wam pokazać :) Są to kreacje niczym z czerwonego dywanu eleganckie i gustowne w których każda kobieta nie przejdzie niezauważona. W eFoxCity oprócz eleganckich sukienek znajdziemy również wiele rzeczy idealnych do szkoły czy pracy takich jak płaszcze, żakiety, swetry, spodnie, cudowną biżuterię oraz ciekawą męską kolekcję.








17 komentarzy:

  1. żakiet z 3 zdjęcia jest mega! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara że trafiła ci się taka współpraca :))
    ZAPRASZAM;
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. drugie i trzecie zdjęcie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne rzeczy. Zwłaszcza 3 pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw z czwartego zdjecia jest boski :))

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne ubrania!

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy:) nie słyszałam wcześniej o tym sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sami z siebie zaproponowali ci współpracę czy staralaś się o nią ? Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sami z siebie napisali do mnie maila :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. osobiście lubię zestawy na luzie, więc wybrałabym ten ze zdjęcia 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy tylko mnie odrzuca stylizacja albo zdjęcie nr. 1 :P ? reszta cudooowna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OOo super ciuszki tam mają.A nie wiesz jak z przesyłką jest ,ile się płaci?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak jest w tej chwili ponieważ ja zamawiałam już dawno ale wtedy było tak, że wysyłka była darmowa i szła około miesiąc i była możliwość wyboru płatnej wysyłki (chyba15$) i wtedy około tygodnia :)

      Usuń