wtorek, 9 lipca 2013

42.

Hej!

Dzisiaj mam po prostu okropny dzień dlatego wychodząc z domu założyłam wygodne spodenki, t-shirt a na niego luźną koronkę, która zakryje ślady po nocnym randkowaniu komarów na moich ramionach. Moją dzisiejszą frustrację dodatkowo pogłębiło oglądanie zdjęć: twarz źle wyszła, włosy źle wyszły, spodenki się źle układają i w ogóle wszystko jest źle :D Na zrobienie zdjęć namówił mnie mój chłopak bo słusznie stwierdził, że dawno nie było posta więc wybrałam te zdjęcia, które ewentualnie przeżyję ale mam nadzieję, że następne posty będą lepsze :)






T-shirt: Gatta
Bluzka: New Yorker
Spodenki: Esmara
Zegarek: Grana 
Buty: No name

11 komentarzy:

  1. Świetne sandałki:). I zdjęcia wcale nie są złe. Głowa do góry, każdy miewa gorszy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne ! :D
    ZAPRASZAM do siebie :
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Ja obserwuję :) Liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja, jestem pozytywnie zaskoczony! :)


    http://franciszekvex.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/Franciszek-Vex/520010831387328
    ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz :)

    zapraszam do obserwacji: rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia !
    bardzo fajne masz buty !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny zestaw, uwielbiam chodzic w takich luznych spodenkach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia wyszły świetnie, nie ma co narzekać:) hehe
    bardzo podoba mi się bluzeczka:) świetna całość, sama chętnie bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się prezentujesz! Jestem na TAK:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie, bardzo mi sie podoba bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń