piątek, 28 czerwca 2013

41.

Hej!

Dzisiaj w końcu odebrałam wyniki matur, cały stres już za mną i mogę w 80% korzystać z wakacji bo pozostają jeszcze egzaminy wstępne do nowej szkoły. Obiecałam sobie, że od lipca zacznę robić porządne notatki, których będę się systematycznie uczyć żeby dobrze wypaść :)

Jak już wspomniałam byłam dzisiaj odebrać swoje świadectwo dojrzałości i z tej okazji zdecydowałam się na wyjątkowo modny w tym sezonie zestaw black&white beż żadnych mocniejszych akcentów. Moim zdaniem jest to najlepsze połączenie na zakończenie roku i egzaminy.








Spodnie: H&M
Marynarka: Bershka
Bluzka: Gatta
Buty: Renee

16 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :) spodnie są ekstra :) no i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie te spodnie optycznie pogrubiają Twoje uda (na zdjęciu ostatnim to bardzo widać), które na innych zdjęciach wyglądają na szczupłe.

    Ogólnie to świetny blog prowadzisz i masz bardzo ładne, modle i co najważniejsze naturalne stylizacje! :) Brawo dla Ciebie! :)

    A do jakiej szkoły się dalej wybierasz i na jaki kierunek?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz :)
      Te spodnie moim zdaniem najlepiej wyglądają do szpilek, wtedy mi ud nie pogrubiają ale na szpilki nie zawsze mam ochotę a tym bardziej wtedy kiedy wiem, że będę dużo chodzić :)

      Wybieram się do technikum medycznego na higienistkę stomatologiczną.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Świetny zestaw.:D Ja też byłam po wyniki i też jestem zadowolona.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, bardzo fajny zestaw. Prostota jest najlepsza, aczkolwiek masz akcenciki, które czynią ten outfit niebanalny ^ ^.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne spodnie, bardzo mi sie podobaja wygladasz w nich bardzo szuplo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne spodnie! bardzo podobaja mi sie Twoje proste wlosy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te spodnie, oryginalne, zestaw bardzo fajny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. no to gratuluję, na pewno poczułaś ulgę :) masz śliczne spodnie :) będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz wziąć udział w moim pierwszym konkursie, w którym do wygrania są ciuchy :) www.dreams-amaze-me.blogspot.com miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie super ;) rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. klasyczny zestaw lubie to:) ale masz śliczne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjecia !
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwacja za obserwacje ? ;* www.agatesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie ! + Obserwuję :) Licze na rewanż :) http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń