niedziela, 5 maja 2013

36.

Hej!

Ale dzisiaj ciepło! :) W dzisiejszym zestawie dominują jasne kolory, które wprost uwielbiam. Od tamtego roku szukałam idealnych miętowych spodni aż w końcu znalazłam na allegro pewną licytację i kupiłam za niewielkie pieniądze. Koszula mimo rozmiaru s okazała się na mnie troszkę za duża stąd ten pasek :)

Dzisiejszy post również krótki, może trochę chaotyczny jednak czas mnie goni a matura już we wtorek. Jeszcze tylko doczytać kilka streszczeń i gotowe. Ja ze swojej strony wszystkim maturzystom życzę 100% :)
Wy też trzymajcie za mnie kciuki!











Koszula: Mosquito
Spodnie: Zara
Torebka: Cropp
Buty: Diverse

24 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, wszystko ze sobą ładnie współgra :) Delikatnie i dziewczęco :) Powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie i dziewczęco. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja, wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna wiosenka stylizacja, koszula cudo o spodniach nie wspominajac, wygladasz slicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo prosto i bardzo ładnie ;))
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie są super :) rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw, zakochałam się w torebce :) powodzenia na maturze!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie lekkie pastelowe stylizacje! Masz bardzo fajne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zapomniałabym :) obserwuję Cię:)

      Usuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz w pastelach, dziewczęco i świeżo, w sam raz look pasujący do pogody za oknem ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie pastelowo, bardzo wiosennie :)
    fajnie, ze dodalas kontrastowy lakier do paznokci!- ogromny plus :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj super zdjęcia ;-) uwielbiam pastele i powstał świetny look kochana :) zapraszam do mnie! Może obserwujemy? :)
    Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz a torebka reweacyjna

    bardzo ciekawy blog i oczywiście dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie

    http://daariaaa.blogspot.com/

    https://www.facebook.com/pages/Daariaa/473518662680339

    OdpowiedzUsuń
  13. pastele są piękne, romantyczne i dziewczęce:)
    bardzo mi się podoba cały zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo jaki śliczny zestaw! Od jakiegoś czasu wolę takie pastele i biele niż ciemne kolory, może to przez pogodę i wiosnę?;)
    Obserwuję + liczę na rewanż! :)
    Myślę, że coś Ci się spodoba u mnie!
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie pastelowe zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor spodni ! I cała stylizacja na duży plus, bardzo mi się podoba ;) Powodzenia na maturach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne spodnie i ten kolorek:) a cały zestaw bardzo przyjemny?:)

    obserwujemy?:)
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny styl ,rurki najlpsze kocham pastelowe kolory a szczegolnie miętowy :)



    Pozdr :) i obserwuje :)Ann

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne spodnie , a torebka zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. How pretty! Following <3 Alex

    tobebeautifulingodseyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń