niedziela, 21 kwietnia 2013

34.

Hej!

Matura się zbliża - niczego się tak nie boję jak matematyki, cały czas rozwiązuję zadania jednak ciągle mam wrażenie, że mój "ukochany" przedmiot zataja przede mną najbardziej istotne fakty.

Co do zestawu, dzisiaj mam na sobie łupy z wyprzedaży. Uwielbiam trencze a w mojej szafie zdecydowanie brakowało czarnego więc ruszyłam na poszukiwania odpowiedniego i znalazłam - przeceniony z 249,99 zł na 79,99 zł aż żal nie brać. Torebka z 59 zł na 30 zł. Ceny początkowej butów nie pamiętam ale kupiłam je z wysyłką za bodajże 37 zł. Właśnie dlatego kocham wyprzedaże :) Dzisiaj na zdjęciach widać piękną słoneczną pogodę jednak niech was to nie zwiedzie, wieje tak zimny wiatr, że musiałam obwinąć się apaszką.

Niedawno zaczęłam nosić aparat ortodontyczny i te wydęte usta to przez niego. Nie wiem czy to tak widać, czy ja jestem na niego wyczulona :) Na facebooka wstawię zdjęcie z moim druciakiem KLIK









Trencz: Top Secret
Spodnie: Cudmoda
Torebka: H&M
Buty: Czas na buty

16 komentarzy:

  1. Muszę zainwestować w czerwone buty, ciekawy dodatek do stylizacji :)
    Ja maturę miałam rok temu ale też najbardziej bałam się matematyki :)
    Dość późno zaczełam naukę - 4 dni przed maturą ale dałam radę ! Najważniejsze to zostawić stres za drzwiami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz koturny to te mogę szczerze polecić :)
      Ja zadania rozwiązuję kiedy tylko mogę, mam nadzieję, że to mnie uspokoi :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny płaszczyk, bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się buty :)
    Również noszę aparat i też miałam wrażenie 'wydętych ust', ale to minie, po jakimś czasie w ogóle nie czuć już tego, że nosi się na zębach stertę żelastwa :P
    Matura z matematyki nie będzie taka straszna, powoli i spokojnie rozwiązywać zadania, za jakiś czas cały ten maturalny stres to będzie jakieś mgliste wspomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli przyzwyczajam się do mojego druciaka, chociaż pewnie jeszcze trochę minie zanim przestanę go czuć :)
      Nie mogę się doczekać kiedy będę ze śmiechem wspominać jak się stresowałam przed maturą :)

      Usuń
  5. aa takie buty i taka tanoicha! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny płaszczyk i ciekawe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że ubrałaś własnie czerwone buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacj :) Duży plus za ten trencz ^^

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga (właśnie dodaję relację z Fashion Week Poland ) ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebeczka jest cudowna;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszczyk powala na kolana ;) piękny.
    Też mam w tym roku maturę, ale obawiam się jakoś bardziej polskiego niż matmy :/

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie, OBSERWUJE

    zapraszam do siebie oraz do polubienia mojej strony https://www.facebook.com/NoFashionNoLifeblog :) odwdziecze sie!

    OdpowiedzUsuń