środa, 10 kwietnia 2013

33.

Hej!

Do napisania dzisiejszego posta natchnęła mnie moda szkolna :) Uwielbiam ten okres przejściowy między zimą a wiosną - no może nie ze względu na pogodę ale przez modę szkolnych korytarzy. Co prawda mamy kwiecień i już zdecydowanie powinniśmy nosić lekkie obuwie jednak pogoda nam bardzo nam w tym przeszkadza... W Koninie w większości miejsc leży jeszcze śnieg, tam gdzie się roztopił przeważnie jest błoto - takiego krajobrazu najbardziej nie lubię... Mimo to na szkolnych korytarzach pojawiają się już osoby, którego na całego poczuły wiosnę :) Cienkie bluzki na ramiączka, krótkie spodenki, spódniczki a do tego rajstopy 15 den, taki widok przyprawia mnie o dreszcze zwłaszcza, że temp. na dworze w najcieplejszych momentach waha się od 1 do 5 stopni. Szkolne pokazy mody zainspirowały mnie jednak do otworzenia przeglądarki i rozpoczęcia poszukiwań letniego obuwia o którym na razie nie myślałam. Mam nadzieję, że wkrótce się przyda! :)





Zdjęcia pochodzą ze strony Pantofelek24

11 komentarzy:

  1. Te miętowe baleriny są cudne! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. te brokatowee <3

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój typ - złote balerinki! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na tanie zakupy oraz do polubienia nowego profilu:) polubienie nic nie kosztuje a bardzo może pomóc:)

    https://www.facebook.com/czarnotowidzimy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak się będą nosiły te brokatowe - bardzo mi się podobają - widziałam też na allegro w różnych kolorkach ale mnie tego roku jakoś na złoto naszło :)
    Miętowe kolorki dalej królują - i dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia :3

    palczak.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie! <33

    zapraszam na konkurs:
    http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-dash44.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post, prześliczne baleriny ;)
    może obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te ostatnie są świetne! ;)
    Na szkolnych korytarzach racja - prawdziwa rewia ;)

    OdpowiedzUsuń