poniedziałek, 25 marca 2013

32.

Hej!

Dzisiaj są moje ostatnie naste urodziny :) Strasznie szybko ten czas leci... Po powrocie ze szkoły naszła mnie ochota na przeglądanie zdjęć, wybrałam dla was moje ulubione, te które wsadziłam do jednego folderu i pewnie często będę do nich zaglądać. Niektóre pojawiły się na blogu ale może sami oceńcie, które waszym zdaniem jest najlepsze :)
Chciałam już zacząć dodawać wiosenne zestawy jednak pogoda i czas na to nie pozwalają. Za półtora miesiąca matura a ja nie mogę się uporać z matematyką - oj męczy mnie ten przedmiot strasznie :) Kombinatoryka będzie mnie do końca życia prześladować.

Tort, który zrobiła dla mnie mama :)


Moja miłość :)

18-naste urodziny :)

Tak wyglądałam w 1 klasie gimnazjum :D



Dzień kota w 1 klasie liceum

Czas na trochę narcyzmu: kocham kolor swoich oczu :)



Gdybym mogła, przygarnęłabym wszystkie koty świata :)


14 komentarzy:

  1. no oczka to masz śliczne :)
    sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekko spóźnione wszystkiego najlepszego!:)
    Ale słodkie kociaki <3

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://caths-life.blogspot.com/2013/03/oasap-for-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jakie śliczne zdjęcia!
    Wszystkiego Najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygladasz, powodzenia zycze w zwiazku !
    Zapraszam do siebie, blog o odchudzaniu, cwiczeniach i nie tylko ! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. muy buenas las fotos!! saliste hermosa!
    besoss
    http://teenstiyle.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!
    Ja będe świętować 18., już w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Przy okazji zapraszam do nowego sklepu odzieżowego on-line! Jeśli jesteś fanką Aloha From Deer lub Local Heroes to coś dla Ciebie! http://tinycarriestore.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor oczu faktycznie śliczny:) ostatnie naście... ja w tym roku 20 skończyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog i świetny post :) Ma w sobie to coś !
    może obserwacja :*?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień kota (i koci rudzielec na końcu) - urocze! ;) A oczy, są powody do narcyzmu oj są :))

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam właśnie problem z pogodzeniem nauki do matury i wstawianiem postów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ciężko jest to pogodzić zwłaszcza, że poza nauką jest też dużo innych obowiązków... Mnie przerasta matematyka :( Ale damy radę, powodzenia! :)

      Usuń
  12. alez się zmianiałaś! teraz zdecydowanie wyglądasz najbardziej korzystnie :)

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń