sobota, 2 marca 2013

31.

Hej!

W powietrzu w końcu czuć wiosnę! Tak długo na to czekałam :) Mam nadzieję, że śniegu przez długi czas nie zobaczę. Was też ta zima tak wymęczyła?

Dzisiaj, pierwszy raz w tym roku wyciągnęłam z szafy mój ulubiony czerwony płaszczyk, mam go już jakieś 3 lata, biegam w nim zazwyczaj przez całą wiosnę i jesień a nadal wygląda jak nowy. Dlatego właśnie bardzo cenię odzież szytą w Polsce, moim zdaniem jej jakość jest świetna. Szkoda tylko, że tak mało jest sklepów z ciuchami wykonanymi w 100% w Polsce.









Płaszczyk: No name
Spodnie: Cud Moda
Torebka: No name

35 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego typu płaszczyki - ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowny płaszczyk ^^
    marrgaret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny płaszczyk. Widać, że nie byle co.
    Obserwuję i lubię na FB.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. do twarzy Ci w czerwieni :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wyglądasz, piękny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lity z takim płaszczykiem! ;-) mam podobny i bardzo mi się ten zestaw podoba z litami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci w kolorze czerwonym, bardzo do twarzy ; )
    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny look. Ja najbardziej nie lubie okresu po zimie kiedy wszędzie jest piasek i jest po prostu brudno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny ten płaszczyk a cała stylizacja bardzo kobieca :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk jest śliczny :) wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się Twój zestaw, spodnie i butki cudo:)

    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny płaszczyk.
    właśnie na wiosnę muszę w taki zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też juz mam dość zimy....Kiedy bedzie prawdziwa wiosna...Świetny płaszczyk:):):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz, super buty :)
    może będziemy się obserwować? daj znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny plaszczyk ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie czuć u Ciebie wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrzę tak na te zdjęcia i cieszę się, że za trochę ponad tydzień, wiosna i w ogóle... wyglądam przez okno - a tam śnieg -.-
    PS: Bardzo podoba mi się Twoja torebka i spodnie! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Łakoci nigdy za wiele, bylo szło w cycki.. ;)



    http://customlookink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę podobne spodnie, strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny płaszczyk, pasuje CI idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne zdjęcia.
    Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :))

    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyprzedaje szafę , może coś znajdziesz dla siebie
    http://suzysuestyle.blogspot.com/2013/03/sale.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny płaszcz.. Też lubię rzeczy szyte w Polsce, mają zupełnie inną jakość. Bardzo dobrze Ci w czerwieni;) Pozdrawiam, Madlen.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie, bardzo spójnie napisany post


    http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny outfit! :)

    http://fashion-cath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj, od dawna obserwuję Twój blog i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podoba! :) Zapraszam do mnie, poobserwujemy się? :) http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi sie twoj plaszczyk, zwlaszcza jego kolor! :)) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się czerwony płaszczyk i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. very cute!!

    missdictator.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  30. uroczo i kobieco :)
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://karsted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń