sobota, 23 lutego 2013

30.

Hej!

W końcu wracam :) Mam nadzieję, że to koniec takich "niespodzianek". Wycięcie migdałów to coś strasznego zwłaszcza dla osoby która lubi zjeść (czyli mnie ;)).

Buty trekkingowe to podstawa jeżeli chcemy żeby nasze stopy miały zimą ciepło i sucho. Może nie należą do zbyt kobiecych jednak te kilkanaście dni w roku można wytrzymać. Puchową kurtkę kupiłam dopiero w tym roku, wcześniej nosiłam tylko płaszczyki i teraz wiem, że ciepła kurtka to zimowy obowiązek. Jest zdecydowanie wygodniejsza i cieplejsza niż płaszczyki, które miałam. Pod spodem mam beżowy sweter ze złotą nitką, który miałam zamiar pokazać jednak mróz skutecznie mnie odstraszył.

Mam nadzieję, że zdjęcia będą coraz lepsze, kupiłam lustrzankę i dopiero się jej uczę :)










Kurtka: Pretty Woman
Spodnie: Bershka
Czapka: No name
Buty: Allegro
Torebka: Cropp

20 komentarzy:

  1. Stylowo i ciepło ;D Najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że to wsztstko już za Tobą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurteczka :) też miałam migdał wycinany ale jak byłam mała także ledwo co to pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba się ! :P
    mam nadzieję, że spodoba ci się u mnie i również mnie zaobserwujesz :P
    ps. zapraszam na mój pierwszy konkurs ! :D

    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. taka czapa to skarb zimą! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super !
    świetna czapka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przechodzę właśnie ostatnie leczenie, które ma mi uratować migdałki jak to nie pomoże to lekarz powiedział "wycinamy"... Boli wycinanie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam wycinane w znieczuleniu ogólnym to samego wycinania nie widziałam i nie czułam. Po powrocie do domu było gorzej, mój lewy migdał był dużo większy i głębiej osadzony więc strasznie bolało mnie gardło a na dodatek ucho, całe szczęście po przeciwbólowych dużo spałam ;) Dieta oczywiście płynna a taką kompletnie nie mogłam się najeść, przełknięcie chleba okropnie bolało. Najgorszy jest ten pierwszy tydzień, potem z górki :) Dasz radę, jeśli ma to pomóc zdrowiu to warto się przemęczyć te parę dni ;)
      Trzymam kciuki za leczenie i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Wygodnie,ciepło i super-to mi się podoba kochana:)
    Pozdrawiam i zapraszam;

    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja, najbardziej podoba mie się czapka, sama jakoś upatrzyłam sobie jedna cieplutką w internecie czapka w domodi.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna :) Uwielbiam takie ciepłe, puszyste czapki :)

      Usuń
  10. fajny blog :)
    obserwujemy ? blizejcelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Bardzo fajna futrzana czapa!!! Podoba mi sie ten kolor. Jesi masz ochote wejdz na moj blog podrozniczy... Jest nowy, mam nadzieje, ze sie spodoba... Co powiesz jesli bedziemy sie wzajemnie wspierac na Bloglovin albo po prostu na blogspocie? Dzieki wielkie

    http://travelekspert.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się, że moda musi być praktyczna!!! Nie można przesadzać i u Ciebie to widać, tak dalej! Wpadnij do mnie, może coś Ci wpadnie w oko:>

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że świetnie wyglądałyby do tej stylizacji tez klasyczne emu http://domodi.pl/buty/buty-damskie/sniegowce-damskie/kozaki-sydney-high-jesien-zima_2348604:)

    OdpowiedzUsuń