sobota, 26 stycznia 2013

28.

Hej!

Za tydzień studniówka! :) Już nie mogę się doczekać aż założę swoją sukienkę, buty. Czuję się, zabawa będzie świetna. Trzeba tylko trzymać się daleko od przeziębień.

Na wielu blogach widziałam już czarne rozkloszowane spódniczki, które bardzo mi się spodobały. Uważam, że ten krój jest uroczy i w zależności od tego jakie dodatki do niego dobierzemy możemy uzyskać zestawy na wiele różnych okazji. Idealną spódniczkę znalazłam w sklepie internetowym Preska, jest zrobiona ze świetnego materiału który w ogóle się nie gniecie co uważam za duży plus ponieważ bardzo nie lubię tego, że po 10 minutach siedzenia na krześle mam strasznie pogniecione ciuchy. Z tego względu zakupiłam jeszcze w tym sklepie spódniczkę na maturę gdzie muszę czuć się w 100% wygodnie i swobodnie (ale tę spódniczkę pokażę wam dopiero w maju :))

Chciałam was jeszcze zaprosić za stronę Filmiki Urodowe gdzie został opublikowany mini wywiad ze mną :) KLIK









Spódniczka: Preska
Bluzka: AreYouFashion
Torebka: Stylea
Buty: Deichmann 

23 komentarze:

  1. ładny zestaw :)
    udanej zabawy (na studniówce) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw jest cudowny :). Kocham takie sweterki, ze złotą nitką, a te spódniczki są wręcz genialne ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam rozkloszowane spódniczki, ostatnio nawet taką sobie kupiłam, bo już od dawna szukałam czegoś rozkloszowanego. :)
    Pięknie wyglądasz, lubię takie kobiece looki. Miłej zabawy na studniówce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, spodniczka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka bardzo ładna.

    http://uniquevisionofbeauty.blogspot.com/2013/01/43-blue-valentine.html

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie !
    fajna torebeczka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądasz, śliczna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kopertówka! :) w takim zestawie niemożliwe aby studniówka się nie udała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję Twojego bloga i liczę na rewanż :)
    http://imemmanuelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym roku matura??? myślałam, że zrobiłaś ją z 10 lat temu. Bardzo poważnie wyglądasz i jeszcze te buciska, jak dla Grycanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, jednak nie wyglądam na małolatę bo każdy mi daje jakieś 16 lat :D

      Usuń
    2. A na zdjęciach wyglądasz na 30. Dobrze, że rzeczywistość różni się od zapisu z aparatu.
      Miłej zabawy.

      Usuń
  11. Za moich czasów dziewczyny na studniówki ubierały gorsety i rozkloszowane spódnice do ziemi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że te czasy minęły bo bardzo nie lubię długich sukien :) Na studniówkę postawiłam jednak na czarną, klasyczną sukienkę a nie zestaw z postu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. pięknie wyglądasz;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super bluzeczka, mam podobna z asosa:)
    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Jak się studniówka udała? Uwielbiam nosić suknie wieczorowe a już tak dawno okazji nie miałam :/...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studniówka była świetna :) Ja ostatnio co chwila muszę ubierać sukienki wieczorowe (w mojej rodzinie jest fala ślubów) :)
      Życzę żebyś jak najszybciej ubrała ładną sukienkę i wesołych świąt! :)

      Usuń