środa, 16 stycznia 2013

27.

Hej!

Zaczęły się ferie, żeby było wesoło dopadła mnie grypa i muszę siedzieć w domu... Na szczęście czuję się już dobrze ale 2 lutego mam studniówkę więc do tego czasu muszę być w 100% zdrowa :)

Ostatnio i mnie dopadła mania skórzanych elementów w garderobie - z drobnym opóźnieniem jednak to moja cecha charakterystyczna jeżeli chodzi o różne modowe nowości. W sklepie internetowym cudmoda znalazłam idealne legginsy ze skórzanymi wstawkami, ładnie przylegają, nie prześwitują i są porządnie uszyte. Czarno - białe zestawy uwielbiam ożywiać czerwonymi dodatkami, zupełnie inaczej się wtedy prezentują :)









Żakiet: Bershka
Spodnie: Cudmoda
Bluzka: Stradivarius
Buty: Czasnabuty
Kopertówka: Allegro

PS Ta piosenka wywołuje u mnie uśmiech. Jak wam się podoba? :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się ten zestaw :) Ja również czarne zestawy lubię przełamywać czerwonymi dodatkami, to takie kobiece :)
    Widziałabym jeszcze u Ciebie czerwone usta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny klasyczny zestaw. lubię dodatki w mocnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, prosto ale i z klasą :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. potwierdzam komentarz wyżej - zdecydowanie dodałabym czerwone usta i powstałby look idealny ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie rację :) Jednak nie mogę się przemóc co do czerwonej szminki na moich ustach - mam wrażenie, że do mnie nie pasuje. Może po wybieleniu zębów :D

      Usuń
  5. Klasyka w dobrym guście :) A kopertówka świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. prosto i z klasą - super zapraszam na mój nowy blog modowy czarno-to-widze.blogspot.com i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. klasa i styl sam w sobie:) jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te legginsy :) Obserwuję i liczę na rewanż u mnie na ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hallo girl!

    I am happy to find your blog, becose you are so beautifull girl and have lovely style.

    Kisses from Prague, follow you and if you want, you can follow me back :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka te leggi! Chyba też na nie zapoluję ;)

    Pozdrawiam - opolska szafa

    OdpowiedzUsuń
  11. super :)chciałabym zapytac o te buty, czy faktycznie sa wygodne? i czy rozmiarówka jest taka jak na stronie czasnabuty, pozdrawiam
    slicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie są wygodne, uwielbiam koturny i naprawdę długo mogę w nich chodzić :) Rozmiarówka standardowa, kupiłam swój rozmiar i są idealne.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. dziękuję :) chyba tez się na nie skusze, bo w innych butach niż koturny nie umiem chodzić, a te są cudne , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, klasyczny zestaw, super!
    ;)
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń