poniedziałek, 31 grudnia 2012

26.

Hej!

Chyba pierwszy raz w życiu nie wiem co ubiorę w sylwestra - dowcip polega na tym, że to już dziś. Całe szczęście, że nie potrzebuję super wystrzałowego stroju bo w tym roku sylwester spędzam w domu z kuzynem, chłopakiem i jego bratem. Przeziębienie mnie dopadło więc z wyjścia nici.  Może to robienie zdjęć zimą na dworze nie jest takie głupie - pewien rodzaj hartowania organizmu. No cóż, rozważę to :)

Dzisiaj niestety nie mam dla was żadnego zestawu (podkrążone oczy i czerwony nos nie wyglądają zbyt estetycznie) ale chciałam wam życzyć w nowym roku wszystkiego najlepszego, przede wszystkim dużo dużo zdrowia, miłości, spełnienia wszystkich marzeń, samych radosnych chwil a dodatkowo maturzystom dobrze zdanej matury! :)
Udanej i bezpiecznej zabawy :)

Źródło obrazka: Google

7 komentarzy:

  1. Dziękuję, wszystkiego dobrego, szampańskiej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tu, zaczynam obs. :)
    Życzę udanego Sylwestra i dużo sukcesów w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od wakacji wychodzę na swój kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama :). Możesz zauważyć ten inny odcień końcówek, farbowałam je na czerwono, większość się zmyła (bo kupowałam tą najtańszą z Joanny bodajże).
    PS. A mi się podoba Twój kolorek <3. Zamienimy się? ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie męczysz :). Moja ciocia jest fryzjerką i mieszała mi 'kawę z mlekiem' z blondem (wcześniej miałam kawę z mlekiem,a chciałam rozjaśnić i wrócić do swoich), później farbowałam sama, zapytaj się Twojej fryzjerki o coś takiego ;),myślę,że zrobiłaby ci to dużo taniej niż farbowanie, a jak nie to zmieszaj te kolory normalną farbą ze sklepu (czasem utrwalam kolor zmieszaniem farb Joanny, są tanie, dużo słyszałam złych opinii, ale to zależy od ciebie).

    OdpowiedzUsuń