wtorek, 27 listopada 2012

22.

Hej!

Dzisiaj mam dla was zwyklaczek :) Ostatnio mam takie dni, że z chęcią wciągam na siebie po prostu sweter i jeansy. Ta pogoda mnie dobija, chcę lato!
Sweterek, który dzisiaj wam pokażę pochodzi ze sklepu www.elisi.pl. Jestem nim naprawdę zachwycona, chyba nigdy nie miałam tak dobrego gatunkowo swetra. W końcu to produkty polskiej firmy :)

Niedługo planuję wizytę u fryzjera, jak myślicie: dobrze byłoby mi w prostej grzywce? :)







Sweter: www.elisi.pl
Spodnie: Bershka
Botki: CCC

Mam dla was coś jeszcze :) 
Na hasło SFP dostaniecie rabat w wysokości 10 zł na sweterek Cafe Latte. Cena regularna to 69 zł, aktualna oferta w sklepie to 49 zł jednak na hasło SFP zamówienie zostanie pomniejszone o dodatkowe 10 zł.
Sweter uszyty jest w Polsce z najwyższej jakości materiałów pochodzących m.in. z Francji i Włoch z certyfikatami Eko-Tex. Szczerze mogę wam polecić tę firmę, jakość jest naprawdę świetna a przesyłka bezpłatna już od 100 zł.





28 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że w prostej będzie ok!:)
    sweterek śliczny.

    pozdrawiam

    www.stylebyilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny sweterek, uroczo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google albo facebook liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz i lubisz na facebooku bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, też mam takie dni :) A co do grzywki... No nie wiem. Mało osób wygląda naprawdę dobrze w takiej grzywce. Ale jeśli Twoje włosy nie mają tendencji do puszenia się, np. pod wpływem wilgoci, to możesz zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej boję się tego, że będzie mi się szybko przetłuszczać, z puszeniem nie mam problemów :) Najwyżej z powrotem zaczesywanie na bok :)

      Usuń
  5. Uroczo Ci w tym sweterku!

    Co do grzywki, uważam, że bardzo by Ci pasowało, spróbuj, zmiany są dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudny sweterek, a grzywka, czemu nie!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. such a lovely style honey
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że w grzywce na prosto byłoby Ci cudownie i odświeżyłabyś swój, jakże uroczy, look :) Tak ja sądzę, więc cięłabym!

    Bardzo fajny blog, z przyjemnością obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. http://ashplumplum.blogspot.com/ zapraszam na konkurs . rozdanie romwe bon 100$ . Daj szansę zrobić sobie prezent na święta ! wygraj : )

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny styl!
    dodaję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Spodnie mają super kolor. Zapraszam Cię również do mnie, gdzie dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem ;) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie mają genialny kolor. ; >

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo uroczy sweterek, a do tego świetny odcień spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie zwyklaczki zawsze mają swój urok :) kolor spodni istna rewelacja i te kropeczki mmm! A co do grzywki tez od jakiegoś czasu meczy mnie taki pomysł, ale jakoś zdecydować się nie mogę ;) ale myślę, że w prostej może być Ci do twarzy, byle nie za krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ubóstwiam takie sweterki, dodaję do ulubionych

    zapraszam - uniquevisionofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny zestaw cudowny sweterek ( czy jest dwustronny?) prosta grzywka jak najbardziej na tak :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Sweter na lewej stronie jest taki jakby faktycznie był dwustronny jednak widać szycia więc nie nadaje się do noszenia w wersji białej z granatowymi kropkami :)

      Usuń
  17. piękne. bardzo jestes ladna


    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek z ostatniego zdjęcia wygląda cudownie, a jeżeli mówisz, że jest na niego zniżka to mogę się skusić. Co do grzywki to powiem tak, grzywka naprawdę szybko rośnie, więc nawet jeżeli Ci się nie spodoba prosta to możesz zaczesywać ja na bok i po problemie :) Jesteś bardzo piękna i jestem oczarowana Twoim kolorem włosów, czyżby to Twój naturalny? Takie zwyklaczki są najlepsze, a Tobie bardzo w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję za miły komentarz :)
    Co do grzywki tak samo pomyślałam więc w następnym poście pokażę jak wyszło :)
    Włosy farbowałam w maju jednak była to farba zmywalna do 3 miesięcy ale wydaje mi się, że jakiś ślad jeszcze po niej pozostał :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne te groszki, ostatnio nawet chciałam się skusić na taki sweterek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę Ci włosów! ;-)
    Pozdrawiam

    http://fly-farther.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń