sobota, 3 listopada 2012

20.

Hej!

Od dawna szukałam ciepłej futrzanej kamizelki i ku mojemu zaskoczeniu znalazłam taką w dziale dziecięcym zary. Jak już wcześniej pisałam jestem strasznym zmarzluchem więc ciepłe rzeczy na zimę przyciągam jak magnes. Buszując po sklepach z tanim obuwiem (to chyba jedne z moich ulubionych sklepów ;) ) znalazłam też moje wymarzone lity w całkiem przystępnej cenie. Mam nadzieję, że dzisiejszy zestaw się wam spodoba :)

Jeszcze jedno pytanie, macie jakieś sprawdzone sposoby na elektryzujące się włosy?











Kamizelka: Zara (kids)
Spodnie: Bershka
Bluzka: Gatta
Buty: No name

25 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz!
    Kamizelka jest cudna ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty bardzo fajne podobne do litów ale jednak bardziej delikatne, dla mnie o wiele lepsza wersja właśnie ta, którą pokazujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny futrzak,ja tez je bardzo lubię .Obserwuję i liczę na rewanż :)
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kamizelki, Twoja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty! :) A na elektryzujące włosy podobno jest jakaś specjalna szczotka do włosów :)
    Zapraszam do siebie: http://fashionandotherdisasterss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty i kamizelka- genialnie! www.firststep2fame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ; )

    Zapraszam : niematojaktakietam.blogspot.com

    Obserwujemy. ? ; )

    Ja obserwuje ; 3 .

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz!
    Długo polowałam na ta kamizelkę, aż w końcu ich zabrakło.
    Pozostaje mi tylko sklep internetowy.
    Wygląda na bardzo ciepłą, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamizelka i buty mnie urzekły:) CHyba też zaczne szperać w dzieciecych działach:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna kamizelka :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz super figurę!
    A obcasy dodatkowo podkreślają Twoje dlugie nogi:)
    zazdroszcze,
    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz świetną figurę :) bardzo fajny, codzienny look... szczegolnie podoba mi się kamizelka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw ! Buty są cudne :)
    Zapraszam do mnie na konkurs ! Do wygrania bon na buty !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw :)
    Mnie się włosy nie elektryzują, ale widziałam jak koleżanki pryskały ręce lakierem a potem przejeżdżają ręką po włosach od nasady aż po końce. Nie wiem czy działa, ale spróbować można :)

    OdpowiedzUsuń
  16. witaj. ciekawy post. obserwuję.
    zapraszam do mnie: http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że już masz te lity. Są piękne :) Ale jeszcze bardziej spodobało mi się to futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty świetne! Mam słabość do takich wiązanych i na ludzkim obcasie. Od dziś zaczynam obserwować i zapraszam do siebie, choć na razie tam skromnie :) http://disetfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń