czwartek, 25 października 2012

19.

Hej!

Myślałam, że znalazłam dobre miejsce na zdjęcia zimą ale okazało się, że kiepsko tam ze światłem i zdjęcia wychodzą niewyraźne. Nie wyobrażam sobie zdejmować kurtki na dworze przy minusowych temperaturach :) Będę musiała szukać dalej.

Dzisiejszy zestaw jest dosyć prosty. Elegancką koszulę przełamałam spodniami w kolorze butelkowej zieleni.  Kozaki kupiłam w sklepie z tanim obuwiem za 79zł a za jakiś czas byłam w croppie i dokładnie takie same były za 179zł. Czasem warto odwiedzić tańsze sklepy, ja zaoszczędziłam 100zł :)

Chciałam was jeszcze zaprosić na konkurs organizowany przez stylea.pl KLIK.









Koszula: Stylea.pl
Spodnie: Bershka
Buty: No name

16 komentarzy:

  1. Mam ten sam problem co ty. Też nie znam i nie mam odpowiedniego miejsca.
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie!
    Buty są faktycznie cudne : )

    Też jestem zdecydowanie za kupowaniem w tańszych sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, też nie mam póki co takiego idealnego miejsca, choć nie ukrywam, że bardzo chciałabym mieć. :) To racja, że w mniejszych sklepikach można sporo zaoszczędzić. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw ;)buty cudne <3
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  5. Zapraszam do mnie!
    -20% w dziale Jesienna kolekcja 2012

    OdpowiedzUsuń
  6. hej :)
    dobrze znam problem ze światłem, tym bardziej, że mój blog opiera się na fotkach robionych telefonem, więc jakby nie patrzeć tej zimy będę zmuszona trochę pomarznąć... ;) buty świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam problemy z miejscem do zdjęć, już nie tylko chodzi o temperaturę, ale i o światło, bo jak wracam z pracy to już się ściemnia :/ stąd ostatnio robiłam zdjęcia w akademiku (!), a wczoraj w galerii handlowej :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, jesli chodzi o mnie to nie zwracam uwagi na super extra jakość zdjęć, czasem lepiej wyglądają proste, robione nawet telefonem, a świetnie pokazują stylizację i są dobrze zakomponowane:):):)Mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie bluzeczki !!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor spodni. :>

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu:
    http://immortalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, świetnie wyglądasz! jak zwykle, zresztą ;) bardzo mi się podoba Twój blog, z przyjemnością będę tu zaglądać. zachęcam również do odwiedzenia mojej strony, mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu też i dodasz ją do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. w 100% zgadzam się z tytułem bloga! kocham proste, codzienne stylizacje i to u ciebie znalazłam :) świetny zestaw, ładny kolor spodni!

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń