poniedziałek, 22 października 2012

18.

Hej!

Jesień mogłaby dla mnie nie istnieć ewentualnie jeśli jest ciepło i kolorowo. Poza tym jesień zwiastuje najzimniejszą porę roku a ja jestem strasznym zmarzlakiem więc przeżywanie mrozów jest dla mnie strasznym koszmarem :(

Od dawna marzyłam o płaszczu takiego kroju i w końcu udało mi się wyszukać wymarzony na allegro. Jednak ulubieńcem dzisiejszego zestawu jest zdecydowanie torebka. Znalazłam ją na stronie stylea.pl i od razu wiedziałam, że będzie moja :) Idealne połączenie modnych kolorów a do tego ten złoty łańcuszek tworzą świetną całość.

Mam prośbę, jeśli macie do mnie jakieś pytania dotyczące, np. rzeczy z poprzednich zestawów to zadawajcie je TUTAJ z linkiem do postu. Wczoraj zauważyłam, że sporo takich pytań pominęłam a chciałabym odpowiedzieć na każde :)









Torebka: Stylea
Płaszcz: Dolce_vestito
Spodnie: No name
Buty: New Yorker



22 komentarze:

  1. cudny płaszczyk !!!

    uwielbiam takie !!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk jest po prostu idealny!!! Ale jesteś zgrabniutka! Masz takie dłuuugie nogi!
    Pozdrawiam **

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcze są tutaj :
    http://allegro.pl/new-collection-plaszcze-jesien-zima-flausz-s-i2720040625.html

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie trafił ci się ładny płaszczyk :)

    sama tez muszę się zastanowić nad zakupem jakiegoś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka dodaje smaczku całej stylizacji, elegancko, schludnie - bardzo mi się podoba! Zapraszam do sb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz w tym płaszczu, a no i masz rację- torebka świetnie pasuje do całej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam płaszcz w prawie identycznym kroju, tylko w kolorze granatowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zgrabny zestaw! :)
    Pozdrawiam!

    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancko! Płaszczyk uroczy, bardzo kobiecy!

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do mnie na konkurs http://passionandfashion2.blogspot.com/2012/10/konkurs

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw. płaszcz jest obłędny :)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudownie! I masz takie piękne włosy :) Zazdroszczę Ci ich! Od razu dodaję do obserwowanych! :D
    Ja właśnie też jestem strasznym zmarzluchem, ale od czego są ciepłe, wełniane swetry, ogrzewanie w mieszkaniu i gorące kakao... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka mi się najbardziej podoba, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. płaszczyk jest boski <3 i całośc się super prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjny płaszczyk, mega do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny płaszczyk i torebka ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja :)zapraszam na mojego bloga http://karvafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń