czwartek, 11 października 2012

17.

Hej!

Przepraszam za taką długą nieobecność, która była spowodowana najpierw uciążliwym przeziębieniem a potem brakiem fotografa. Obiecuję się poprawić :)

Dzisiaj chciałam wam pokazać sweterek, który niedawno wpadł w moje ręce. Pochodzi ze strony zalando.pl i jest dokładnie taki jakiego szukałam. Zawartość szafy trzeba powoli wymieniać za zimowe rzeczy... Będąc chora miałam sporo czasu na przeglądanie sklepów internetowych więc mam wiele nowych rzeczy do pokazania :) Nie wiem jednak jak mi się to uda bo mój aparat uległ uszkodzeniu (dlatego dzisiejsze zdjęcia są takie nieostre) i dopiero dzisiaj zostanie wysłany do serwisu.









Sweterek: www.zalando.pl
Spodnie: No name
Buty: No name
Zegarek: Japan style

15 komentarzy:

  1. Prosto, skromnie i modnie ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek:) Podoba mi się cały zestaw bardzo prosto i wygodnie:):):) Pzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za miłe słowa ;-)
    Przy okazji zapraszam na jesienny konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz.
    masz bardzo fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Modny, prosty look:)
    http://jestemvanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super set!
    Ciekawy blog:) Trafiłam tu z MP. Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych:) Zapraszam http://youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Teoretycznie nic nadzwyczajnego, ale i tak zachwycasz. Wyglądasz delikatnie i modnie. Uważam, że na jesień najlepsze są proste i wygodne stylizacje. Jestem na tak!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, lubię taką prostotę

    OdpowiedzUsuń
  9. NUDNY BLOG...NUDNE ZESTAWY....
    DZIEWCZYNY OCKNIJCIE SIE...NIE KAZDY URODZIL SIE KUCHARZEM-NIE KAZDA URODZILA SIE "BLOGERKA MODOWA"...

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto ale ładnie, uważam, że nie trzeba być ubranym jak choinka by być ubranym modnie/ładnie. Bardzo podoba mi się Twój sweterek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buty i blog , obserwuję , chętnie tu wrócę : *
    zapraszam do mnie :)
    http://leskamalina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne spodnie i zestawienie kolorów

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń