poniedziałek, 17 września 2012

16.

Hej!

Jak dawno mnie nie było, ciągle brakuje mi czasu. Nie chciałabym zaniedbywać bloga ale w roku szkolnym niestety rzadziej będę pisać, tym bardziej, że teraz jestem w klasie maturalnej...

Uwielbiam kolorowe marynarki, niedawno będąc w Poznaniu weszłam do bershki i tam trafiłam na idealną czerwoną a właśnie tego koloru brakowało w mojej szafie. Zestaw prosty, klasyczny z nutką elegancji, czyli taki jaki lubię najbardziej :)

Jeśli macie do mnie jakieś pytania to zapraszam KLIK.








Zdj: Jakub Woziński 

Marynarka: Bershka
Spodnie: Bershka
Koszula: Bershka
Buty: Deichmann
Torebka: Cropp 

45 komentarzy:

  1. Super zestaw. Marynarka to element garderoby, który każda dziewczyna powinna posiadać w swojej szafie. A czerwona - szczególnie : )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka jest świetna! Chętnie bym sobie taką sprawiła!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna marynarka ! Czerwona zawsze na topie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Pozdrawiam, całusy! ;*
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz.
    Zestaw bardzo prosty, ale czerwona marynarka dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. marynarka ratuje caly zestaw, inaczej byloby standardowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy ta koszula faktycznie ma tak bardzo zaniżone rozmiary, czy nie? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są standardowe - ja mam 34 i jest dobra :)

      Usuń
  8. no właśnie ja miałam problem co do wymiarów w cm. Ogólnie noszę M, a z wymiarów na stronie wynikało, że mam za małą XL... . No cóż. Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spora rozbieżność. Ja noszę rozmiar 34 i taki też kupiłam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. swietna ta koszula! zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja:)
    idealny żakiecik <3
    pozdrawiam, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. masz świetny styl. Koszula zachwyca.
    ps.tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar kilka razy w tygodniu umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super koszula spodnie też i ogólnie wszystko
    Obserwujemy???

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniutki blog :))
    Obserwujemy?
    king-stonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie mi przypominasz Karolinę z charlize-mystery ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądasz! Świetna stylizacja, marynarka cudowna! ^^

    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ :)
    Zapraszam również na mój fanpage na Fb :D
    Wszystko o tym na blogu :) Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny outfit. bardzo ładnie komponuje sie marynarka z włosami xd .
    + obserwuje :>

    OdpowiedzUsuń
  17. biel, czerń i czerwień- klasycznie i zawsze pięknie.
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zestaw!
    Klasyka w najlepszym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie! Ja jednak dorzuciłabym jakieś ciekawe spinki do kołnierzyka ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie zestawy są najlepsze ever! ;3

    Obserwuję i zapraszam do siebie: KLIK KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaky rewelacyjny zestaw! Wyglądasz cudownie <3 A dodatkowo masz świetne włosy ;)

    Może wymienimy się dodaniem do obserwatorów? Jakby co, to pisz na

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. najmodniejszy kolor czerwień!! http://jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetny styl, idealnie dobierasz kolory ciuszków do swojej karnacji i koloru włosów, zdobywasz cudne buty. Bardzo fajny zjawiskowy smak stylu, w zupełności kreatywny. Żakiecik extra.
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, do miłego.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz super;)
    http://jestemvanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądałaś uroczo :). Marynarka śliczna :).

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs- do wygrania naszyjnik/kolia H&M !:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie, a koszula jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny zestaw:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi sie podoba ta stylizacja ;)




    http://inspire-touch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. przypominasz mi charlize ;) świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny blog! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie!

    http://joannascolourfullife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. trafiłam tu z ModnejPolki i muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej. mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. No super ! Świetnie. na codzień ale wizytowo bardzo nam się podoba !

    OdpowiedzUsuń